Sunday 21 April 2013

GEMILANG BENDERA RAKSASA PAS CUMA SEBENTAR SEBELUM MELURUT KE TANAH UNTUK DIPIJAK!!!


Ni ada satu kisah menarik yang wajar jadi iktibar!

Bab bendera besar, pasang bendera merata tempat, pacak sampai melepasi pucuk kayu, bahkan tampal poster di serata kenderaan dengan penuh bangga untuk menunjukkan yang mereka orang PAS, memang menang kepada para penyokong PAS.

Malah menggambarkan para pemimpin PAS sebagai Imam yang maksum sehinggakan gambar Nik Aziz berjalan di tengah-tengah bebudak pondok dan kelihatan seperti Emir Tanah Suci, para penyokong PAS jugalah yang cukup terer.

Pendek kata, yag menggambarkan dan memberikan persepsi bahawa PAS itu adalah Islam, dan Islam tidak bercerai tanggal dengan PAS, para penyokong dan pendukung PAS jugalah sehinggakan akhirnya para pemimpin seperti Nik Aziz dan Hadi Awang tertipu dan terpedaya dengan segala lambungan kesesatan dan bidaah yang diberikan ke tubuh badan mereka.

Anehnya, perangai ini kemudiannya dilihat sedang ditiru oleh UMNO dan Barisan Nasional sedikit demi sedikit!

Pada jam 11:45 malam, 19 April 2013, di hadapan Bilik Gerakan PRU13 PAS Cawangan Jalan Dusun, Jalan Iskandar, Meru, Kelang, dengan dihadiri seramai 450 orang, Dr. Abdul Rani Osman yang merupakan calon N42 Meru, dengan bangganya merasmikan BENDERA GERGASI PAS dengan disambut takbir oleh para pengikut PAS sebanyak 5 kali.

Program perasmian menaikkan bendera gergasi itu bermula setelah tamat program memperkenalkan calon di perkarangan rumah Haji Shafie di Jalan Iskandar, Meru, Kelang.

Dr. Abdul Rani turut diarak oleh 5 buah pacuan empat roda, jentera bermotosikal Pemuda PAS Kawasan Kapar bersama hadirin ke tapak perasmian menaikan bendera gergasi di hadapan Bilik Gerakan PRU13 PAS Cawangan Jalan Dusun.

Untuk menaikkan tiang bendera setinggi lebih kurang 50 kaki itu, sebuah jentera kren jenis TADANO telah digunakan. Penganjur mengambil masa selama lebih kurang 30 minit untuk menaikkan tiang bendera tersebut.

Selain pemasangan bendera gergasi di lokasi berkenaan, pihak jentera PRU13 PAS Kawasan Kapar juga dikatakan akan memasang sebanyak 3 bendera gergasi di Bilik Gerakan Jalan Kopi, di Bilik Gerakan PAS Jalan Krayong dan Simpang 4 Pekan Meru, Kelang.

Itu cerita dua hari sudahlah...

Cerita hari ini... BENDERA GERGASI PAS ITU DAH PUN MELURUT DAN JATUH KE TANAH UNTUK DIPIJAK-PIJAK...

Apa signifikannya yer?

GADAI KALIMAH ALLAH dan JUAL AGAMA ALLAH DENGAN HARGA SEMURAH-MURAHNYA UNTUK DAPAT UNDI, sebagai punca?

Hanya Allah Taala yang lebih mengetahuinya walaupun ada puak-puak PAS yang cepat menuduh, itu adalah sabotaj orang UMNO!!!

Yang sahnya, jangan terlalu kuat bermegah-megah dan suka mendabik dada!!!

SUMBER

No comments:

Post a Comment