Tuesday 30 April 2013

LAGI BUKTI RAFIZI MEMANG SEORANG GAY? TAK NAK BUAT PC KE RAPUSSY?


Hari tu aku dah siarkan benda ini. Sampai sekarang takde langsung tindak balas dari Rafizi tentang SKANDAL GAY yang disebarkan oleh PAS Pandan ni. Kalu benar benda ni tipu kenapa Rafizi tak nak buat PC?

Kalau setakat saman AES Rosmah pun si Rafizi boleh buat PC, takkan benda yang besar macam ni dimana melibatkan maruah dia masakan dia terus membisu? Bukan ke Rafizi ni kaki PC? Come on la Rafizi jangan biarkan PAS Pandan rosakkan nama kau dengan menggelarkan kau sebagai seorang gay!

Berkat bantuan ahlul PAS Pandan, maka aku dapat bersi yang lebih clear. TQ PAS Pandan, aku faham korang memang nak kuburkan Rafizi kat Pandan, takpe aku bantu korang sebab aku pun tak suka golongan LGBT jadi wakil rakyat!

Kepada sahabat-sahabat blogger yang lain, marilah kita semua desak agar Rafizi membuat PC dan menafikan perkara ini, terer orang PAS ni nak hack email Rafi kan? Bagi aku mudah je, selagi Rafizi tak menafikan perkara ini maka benda ini adalah fakta. Setuju?

No comments:

Post a Comment