Tuesday 30 April 2013

#PRU13 : Terkini ! Adun Pakatan Haram Kantoi Dalam Rumah Urut ?! Foto





Kalau tidak menipu dan kaki fitnah, maka tidak layaklah orang itu bergelar pemimpin pakatan haram. Walaupun raut wajah nampak macam orang baik, namun demi meraih sokongan beliau sanggup menipu rakyat di Shah Alam.

Pemimpin yang dimaksudkan adalah calon PKR di DUN Kota Aggerik (N.040), Yaakob Sapari yang juga Exco kerajaan negeri Selangor.

Beliau mengambil kesempatan pada hari jumaat untuk mengedar risalah berbaur fitnah di masjid-masjid dan surau-surau sekitar Shah Alam pada semalam. (gambar di bawah)




Dalam risalah itu melaporkan satu kenyataan oleh Yaakob Sapari dengan tajuk - "Tiada satu pun rumah urut di Kota Anggerik - Dr Yaakob Sapari". Laporan itu merupakan satu penipun maha dahsyat kepada rakyat di Shah Alam.

Risalah itu melaporkan bahawa, pendedahan kononnya kerajaan Selangor mengeluarkan lesen rumah urut adalah tidak benar dan menuduh pula Barisan Nasional (BN) sengaja menipu rakyat. Siapa tipu siapa?

Sebaliknya Yaakob Sapari dengan sombong mencabar BN untuk membawanya sendiri ke rumah-rumah urut yang dimaksudkan seperti dilaporkan dalam risalah itu. Berikut adalah petikan dalam risalah tersebut:

"Di Kota Anggerik ini, saya cabar mereka (BN dan Umno), untuk bawa saya ke rumah urut dimaksudkan. Saya nak tengok sendiri," katanya ketika ditanya mengenai dakyah BN bahawa kerajaan Pakatan Rakyat hanya pandai 'buat rumah urut'.

Jadi, demi menegakkan kebenaran, penulis akan dedahkan kesemua rumah-rumah urut yang terdapat di dalam kawasan DUN Kota Anggerik. Penulis akan pastikan, Yaakob Sapari diheret ke rumah-rumah urut itu.

Berikut adalah senarai rumah-rumah urut di N.040 - DUN Kota Anggerik

Lokasi rumah urut di Seksyen 15, Shah Alam
(PDM108/40/13 - Seksyen 15 &16)




Lokasi: Dataran Automobil, Seksyen 15. Jarak hanya 1km dari Masjid Negeri, Shah Alam.

Lokasi rumah urut di Setia Alam 
(PDM108/40/01 - Setia Alam)







Lokasi: Jalan Setia Prima C U13/C, Jalan Setia Prima A U13/A, Jalan Setia Prima K U13/K, Jalan Setia Prima Setia Prima N U13/N

Lokasi rumah urut di Taman Berkeley (PDM108/40/16 - Taman Berkeley)
Status: Bakal didedahkan

Lokasi rumah urut di Bukit Raja 
(PDM108/40/17 - Mutiara Bukit Raja)
Status: Bakal didedahkan

Lokasi rumah urut BB Klang 
(PDM108/40/22 - Bandar Baru Klang)
Status: Bakal didedahkan

No comments:

Post a Comment