Tuesday 30 April 2013

#PRU13 DUN HULU KELANG : Sarri Sungib Galakan Anak Muda Sertai Demostrasi Bersih yang BERSHIT !!



SAARI MEMBERI GALAKAN ANAK MUDA BERDEMOSTRASI MELALUI REFORMASIN


Saari Sungib sekelip mata jadi terkenal bagi aktor hollywood menang anugerah oscar apabila dia menyertai REFORMASI dan meringkuk dalam lokap, penjara dan menjadi tahanan I.S.A di Kamunting semata-mata membela seorang insan digelar "Anugerah Tuhan" begelumang dengan masalah moral yang keterlaluan....Anwar Ibrahim yang diandaikannya sebagai orang yang teraniaya, dizalimi dan difitnah. Ingatkan bila dah melingkop dalam lokap ..di I.S.A ..adalah rasa insaf...tapi tidak..beliau terus menjadi balaci Ambiga yang mencetuskan demostrasi jalanan melalui BERSIH YANG KOTOR !! ..lebih tepat BERSHIT !! 
Malah sanggup menggalakan anak muda menyertai BERSHIT dengan menyampaikan t-shirt tanda sokongan !! 

Sepatutnya beliau membantu para belia di Dun Hulu Kelang dengan pelbagai aktiviti sehat mahupun pulang perkerjaan dan perniagaan, bukannya menggalakan mereka menentang kerajaan Barisan Nasional melalui demostrasi jalanan BERSHIT !! 



Saari yang mempertahankan kerusi DUN Hulu Kelang yang dimenanginya pada PRU12 dan bakal dicabar hebat Abdul Rahim Kamarudin (BN) serta 2 calon Bebas. Pengundi Hulu Kelang  perlu membuat pilihan tepat bagi memastikan kesinambungan transformai negara melalui AKU JANJI dapat dinikmati oleh mereka. 

Pengundi Hulu Kelang harus bertanya pada diri sendiri .. inikah pemimpin yang kononnya memperjuangkan negara Islam .. semakin becelaru apabila kenyataan terang-terang orang kiri-kanan DAP yang menentang perlaksanaan hukum hudud dipilih sebagai pemimpin 5 tahun akan datang? Apakah sumbangan terbesar Saari dalam membangunkan ummah di Dun Hulu Kelang ? Tidak menafikan peluang calon bebas, namun ketokohan Rahim sukar ditandingi.

Pengundi harus bijak dalam menentukan hala-tuju DUN Hulu Kelang... Rahim Kamarudin yang dilihat sebagai tokoh yang disenangi dan disegani oleh masyarakat Hulu Kelang, harus diberi peluang oleh pengundi-pengundi bagi melaksanakan AKU JANJI bagi memastikan setiap undi rakyat diterjemahkan melalui perlaksanaan pasarana, infrastruktur, pembangunan ummah tanpa mengira bangsa dan agama...




HINGGAKAN ANAK BINI PUN DIHERET KEJALANAN




No comments:

Post a Comment