Wednesday 24 April 2013

Gempar di Keluang : Lebih 1000 hadir Ceramah Mat Sabun !!!


alt
KLUANG, 24 April - Kehadiran Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu dan Teresa Kok dalam ceramah politik di Kluang, petang semalam gagal menarik minat orang ramai apabila tidak lebih 100 orang sahaja menghadirinya.

Ceramah oleh Mat Sabu dan Teresa Kok bukan sahaja dibumbui dengan janji-janji yang belum pasti bahkan penuh dengan dakwaan Barisan Nasional (BN) tidak pernah memperjuangkan nasib rakyat dan pembelaan sewajarnya menyebabkan ceramah anjuran pembangkang tidak mendapat sambutan rakyat.

Mat sabu, dalam ceramahnya lebih banyak mendakwa BN tidak membawa isu pembangunan dan dokus terhadap isu perkauman untuk memenangi pilihanraya umum.

Beliau turut memperlekehkan mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir yang didakwa tidur di atas pelantar minyak dan membandingkan dengan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang didakwa Mat Sabu tidur di mimbar masjid.
alt
Sementara itu, Teresa Kok seolah-olah sudah kering modal untuk berceramah apabila sepanjang 30 minit ceramah tersebut, hanya menghentam BN dan tidak ada satu perkara pun menyentuh tentang perjuangan parti untuk mensejahterakan rakyat.

Sebaliknya, beliau mendakwa hanya pakatan pembangkang sahaja yang dapat membela nasib semua kaum di negara ini.


TR : Apa yang pakcik berketayap tu buat ....mengBOOOOOOO ke ??? 

No comments:

Post a Comment