Tuesday 30 April 2013

ABANG CALON PKR PERMATANG KELUAR PARTI BERSAMA 360 AHLI, SERTAI MASUK UMNO



Dikhbarkan  Dr. Ramlan Sahari, abang calon PKR Permatang Yahya Shari telah keluar meninggalakan PKR bersama 360 ahli yang lain dan menyertai UMNO setelah hilang kepercayaan apabila PKR hanya pandai menabur janji. Walaupun adik dicalonkan bertanding, beliau sedikit pun tidak ralat meninggalkan PKR kerana percaya dengan kesungguhan dan sifat kepimpinan kerajaan yang diterajui Najib Razak dalam usaha membawa negara kearah yang lebih cermerlang tanpa mengabaikan tanggungjawab kepada rakyat. Dr. Ramlam turu menubuhkan satu cawangan UMNO baru di Pekan Ijok dan telah menyerahkan borang keahlian kepada Setiausaha UMNO Bahagian Kuala Selangor, Ishak Baharom semalam.

Kita semua jelas, kerajaan Selangor dibawah pemerintahan PKR - Khalid Ibrahim sendiri tidak mampu bertahan di Ijok, malah "lari waktu malam" meninggalkan rakyat yang telah memberi undi pada beliau pada PRU12 ke Pelabuhan Klang. Khalid lebih banyak bercakap dari menunaikan janji-janji menifesto.

Rakyat kini telah bangkit dan mengembalikan tampuk pemerintahan kepada Barisan Nasional . Rata-rata rakyat Selangor amat kesal kerana membenarkan PKR memerintah Selangor walaupun peluang telah diberikan pada PRU12 .... kali ini ... BOLEH BELAH LAH !!! 

No comments:

Post a Comment