Tuesday 30 April 2013

"Melayu Lawan Kita Tembak Sampai Mampos" - DAP



Nak kata BODOH ada lah sikit BODOH, nak kata BANGANG ada lah jugak sikit BANGANG. Nak kata BAHLOL, ada lah sikit sikit BAHLOL nya. Tu lah relaiti MELAYU Pakatan Pembangkang terutamanya Melayu PAS dan PKR Malaysia ni.

Melayu bising sikit, tembak sampai mati. Melayu bersuara, Tembak sampai mati, Melayu angkat muka sikit Tembak sampai mati. Tu semua berlaku kepada masyarakat Melayu di Patani Thailand yang mana kita tahu ditadbir oleh pemimpin bukan Islam baik daripada Kerajaan, Polis, Tentera dan serba serbi semuanya ditadbir oleh bukan Islam.
Nasib Melayu Patani

Melayu Patani hanya ada Melayu dan Islam nya sahaja, nak ke sana ke sini semua tersekat dek kerana mereka adalah melayu Islam berketurunan Patani. Kenapa semua ni berlaku di Patani dan tidak di Kelantan? Tidak berlaku di Kedah dan tidak berlaku di Malaysia?

Ini beza nya bila yang mentadbir adalah kerajaan Islam sepertimana Malaysia hari ini. Pucuk pimpinan kita semua nya Melayu Islam. Perdana Menteri, Ketua Polis Negara, Ketua Angkatan Tentera semuanya adalah Melayu Islam.

Ada kita yang Melayu Islam ni TINDAS bangsa dan agama lain? Ada kita Melayu Islam tembak mati mana mana Cina atau India yang hina Agama kita? Ada kita Melayu Islam di Malaysia ini sekat pergerakkan bangsa dan agama lain?

BODOH nya Melayu adalah kerana Melayu di Malaysia tidak satu hati dan sepakat dalam mempertahankan apa yang Melayu ada hari ini. Tu beza Melayu Patani dengan Melayu Malaysia kerana inilah jurang yang sebenarnya Melayu Malaysia sedar bahawa betapa beruntungnya Melayu Malaysia hidup dibumi bertuah ini.

Gomo taknak cakap banyak lah, Melayu Malaysia yang dok sokong Pembangkang pi intai Melayu Singapura tu apa jadi. LANCAU KERAT KOTE lah kalau dalam pimpinan Kerajaan Singapura ada anak Melayu yang berjawatan utama. Paling koman pun pegang dalam bidang Islam. Tu pun seorang dua je.

Melayu Kelantan tu yang duduk dibawah pentadbiran PAS selama 23 tahun cukup baik sebab berada didalam negara Malaysia. Cuba bayangkan kalau Kelantan tu dibawah jajahan Thailand apa jadi? Gua ingat Nik Aziz dah lama mampos kena pijak dengan Askar Siam lah beb. Tu pun Melayu Kelantan tak sedar diri lagi. Bodoh nak mampos!!!

Sedar lah Melayu, PRU 13 ni untong Nasib Melayu Malaysia. Sedar dan jangan jadi BODOH!!!

Psssttt... Sadis aku tengok Melayu Patani kena tindas kerajaan Rejim Siam!


SUMBER

No comments:

Post a Comment