Tuesday 30 April 2013

CALON DAP TENGGAROH KELUAR PARTI SOKONG BN!!




A Rahman Yusof (calon DAP yang sepatutnya bertanding di DUN Tenggaroh tetapi last minute PKR main kotor dan masukkan calon mereka) telah umum keluar DAP dan sertai BN di Majlis Himpunan Rakyat 1 Malaysia bersama TPM di Pekan Layang Layang jam 2.00pm 30 April.

Semakin pincang dan becelaru hubungan DAP PKR dan PAS ..inilah parit yang kononnya dapat tidur sebantal pada 2008 tetapi sebenarnya mereka ni bermimpi lain-lain ..
DAP dengan Malaysia Malaysia-nya PKR ketua umumnya yang gila nak jadi perdana menteri.. PAS ..asal PRU aje ..HUDUD pun datang .. pada hari penamaan calon pun masih tak bersefahaman dan sepakat .. PAKATAN TIPU SANA TIPU SINI ..itulah "tagline" yang sepatutnya digunapakai ...

Kalau di Selangor..tsunami politik semakin kuat dengan penghijrahan ahli-ahli PKR dan PAS menyokong Barisan Nasional dan memasuki UMNO .. di Negeri Sembilan, ahli-ahli DAP berbangsa India terus ditindas dan mereka keluar tinggalkan parti ..entah apa lah lagi malapetaka tiga parti yang mabok kuasa ni !!! 

No comments:

Post a Comment