Wednesday 24 April 2013

#PRU13 : "Berikan Saya Sepenggal Dan Saya Akan Buktikan BN lebih Baik Dari Dap" - Loh Seng Kok


"Saya pernah berkhidmat d penggal 2004 dan khidmat saya cemerlang..! " - Calon Parlimen BN Kelana Jaya

Siapa tak kenal Loh Seng Kok, seorang yang sentiasa senyum dan senyumnya bukan d buat-buat..peramah dan tidak kekok bila bersama dengan tiga kaum yang besar atau siapa saja.

Beliau pernah mendapat kepujian 100% kehadiran d Parlimen semasa beliau menjadi Wakil Rakyat Parlimen pada penggal 2004 dan pada 2008 beliau tidak bertanding kerana memberi ruang kepada muka baru..

"kerja kita bukan ceramah politik siang dan malam, bukan kutuk orang..kerja kita jumpa dan selesaikan masalah rakyat.." tegas Loh..

Buktinya jelas bila Wakil Rakyat Parlimen Dap 2008, tukang ambik gambar, Gwo Burne..GAGAL menjalankan amanah yang d beri. Selama sepenggal beliau  menjadi Wakil Rakyat..selama itulah beliau hanya makan gaji buta..pergi ke Parlimen..tidur dan hisap rokok saja yang dia tahu..



"Nasib anda d tangan anda sendiri, salah pilih maka anda kena tunggu lagi 5 tahun..dan saya rela d hukum kiranya amanah yang d berikan pada saya, saya khianati' 

-akujanji Loh Seng Kok malam tadi d hadapan pengundi USJ1 !


No comments:

Post a Comment