Saturday 27 April 2013

#PRU13 : Foto Nik Aziz Solat Jumaat Di Putrajaya Terpaksa "Superimpose" !!



Husam makin hari makin dekat dengan kubur yang d gali sendiri..semalam bukti yang amat jelas..Husam terpaksa menggunakan Nik Aziz dan Jemaah Masjid Tuanku Mizan atau Masjid Besi d Putrajaya !!

Setelah beberapa hari Husam dan geng 150 yang d import dari Kelantan cuba berceramah kelompok d sekitar Putrajaya GAGAL menarik warga setempat kerana d cemari insiden samseng yang d bawa bersama Husam Kambing..kini Husam terpaksa guna pendekatan menumpang..strategi d mana orang ramai d situ Husam Kambing akan muncul !!

Berbekalkan samseng import seramai 150 orang yang d tempatkan d banglo mewah d Putrajaya..pelbagai insiden yang memalukan anak Kelantan..Husam Kambing bingai..nak tunjuk Anak Kelantan ni berani..dia ingat orang lain ni batang pisang ke apa ?! Berani Anak Kelantan tak sama dengan samseng taik kucing..gajah pun mampus kalau d kerumun ramai-ramai.

Di Masjid Besi, Husam gagal sepenuhnya..beliau terpaksa lagi sekali upah mangkok-mangkok jamban dari luar datang solat Jumaat ! Jentera kunyit dari Puchong, Serdang, Bangi dan sekitarnya d bawa khas..keh keh keh ..ada yang ngaku d bayar duit minyak motorsikal dan upah sebungkus nasi tengahari !!

Jemaah Masjid Besi cuak..bila penganut Pas hingar bingar menyambut dan menghantar pulang Nik Aziz keluar selepas solat Jumaat !!

"..dah jadi macam pasar malam dalam masjid..." ujar jemaah masjid

Kehadiran 'jemaah import' ini hanya nak selamatkan maruah Husam Kambing d Putrajaya !!

Yang datang hanya tak sampai 200 orang !! Jentera Cai Cyber Husam Kambing terpaksa bertungkus lumus ambil gambar dari 'angle' yang terbaik untuk paparkan dalam semua medium yang ada..nak nampakkan betapa ramainya Jemaah Masjid Besi menyambut Nik Aziz..

Pelbagai teknik dan sudut..pelbagai persembahan d letakkan dalan blog-blog jamban untuk mengaburi mata orang luar Putrajaya bahawa Husam Kambing mendapat perhatian d Putrajaya !!

PERHATIKAN BETUL- BETUL GAMBAR INI !!




Apa kata pakar :



No comments:

Post a Comment