Friday 12 April 2013

Bukan Kerana Papa Gomo, PAS Mahu Hadi Awang Ganti Anwar Ibrahim


Sejak Papa Gomo mengumumkan bertanding pada PRU 13 ini menentang Dato Sri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh banyak reaksi positif dari pelbagai pihak terutamanya rakyat Malaysia yang mahu selamatkan Malaysia ini daripada jatuh ke tangan manusia BISEKSUAL. Alasan mereka menyokong Papa Gomo adalah kerana bukti yang Papa Gomo ada yang berada dalam simpanan selamat Papa Gomo.

Benar Gomo tak nafikan memang Gomo masih menyimpan klip video tersebut. Klip Video rentetan daripada aksi Anwar Ibrahim menerkam seorang Mahasiswa berumur 19 tahun didalam sebuah bilik hotel. Dalam pengetahuan Papa Gomo juga ada beberapa lagi klip video Anwar Ibrahim yang mana Datuk Nallakarupan bekas rakan baik Anwar Ibrahim ada 2 klip video Anwar yang bersama dengan 2 lelaki (KERETA API) dan juga video Blowjob Shamsidar (Isteri Azmin Ali).

Datuk Eskay juga masih mempunyai 2 lagi Klip Video yang memaparkan aksi Anwar Ibrahim bersama 2 orang pelacur ketika beliau berada di Thailand. Satu klip video lagi Gomo rasa tak perlu untuk maklum pada semua kerana klip video tersebut merupakan klip yang paling PANAS buat tontonan umat Islam seluruh dunia.

Raja Goyang 360 Blogspot memang Gomo tidak mengetahui siapa pemilik blog tersebut. Gomo memang tidak terlibat walaupun ramai mendakwa pemilik blog Raja Goyang adalah Papa Gomo. Ini mungkin disebabkan Papa Gomo merupakan orang pertama yang meninggalkan komen didalam blog tersebut maka persepsi pembangkang menuduh Papa Gomo empunya angkara.


Sampai ke hari ini Gomo tidak kenal ataupun mengetahui siapa pemilik blog Raja Goyang 360 namun apabila isu paparan gambar Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki bercium mulut itu tersebar Gomo dan beberapa rakan lain menjalankan siasatan dan mendapati benar video tersebut wujud memandangkan lelaki yang bersama Anwar Ibrahim bercium mulut didalam video itu telah pun dikenal pasti.

Gomo sendiri menyampaikan mesej kepada individu berkenaan dengan meninggalkan mesej didalam Facebook Lelaki itu dengan kata kata:

"Salam saudara, bertaubatlah sebelum terlambat kerana sesungguhnya Nabi Muhammad SAW tidak mengaku umat kepada mereka yang main punggung ini. Harap sangat bro dapat bertaubat dan jangan sekali lagi diheret Anwar Al Juburi"

Individu lelaki berkenaan kemudianya telah DELETE akaun Facebook beliau barangkali mungkin bukan Papa Gomo sahaja yang menghantar mesej kepada beliau tetapi ramai lagi yang melakukan pekara yang sama.

Apa yang Gomo nak nyatakan disini adalah tindakan Dato Sri Anwar Ibrahim yang SENYAP dalam isu terbaru ini yang mana aksi seks beliau didalam blog Raja Goyang (Video Coming Soon) dan juga Video perbualan mesra beliau dengan Mahasiswa yang diliwat yang dikeluarkan oleh Papa Gomo. Kenapa kali ini Anwar Ibrahim senyap dan tidak mahu mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung dakwaan terbaru ini? Kenapa beliau tidak mahu menyalahkan UMNO ataupun pihak pihak lain sepertimana yang sebelum ini beliau hanya pandai menyalahkan UMNO walaupun kemaluan beliau yang mendapat nikmat hasil dari melanggan pelacur dan lelaki muda?

Blogger Dr Novandri juga pernah mendedahkan klip video yang mana Anwar Ibrahim sendiri megakui beliau seorang Biseksual apabila ditemubual wartawan. Jawapan dari soalan wartawan tersebut turut mendatangkan impak kepada rakyat yang telah memandang sinis Anwar Ibrahim yang dilihat secara terang terangan mengakui beliau seorang Biseksual KLIK DISINI

Tindakan Anwar Ibrahim membuat gempar dengan menyaman Papa Gomo sebenarnya adalah untuk menyakinkan parti PAS bahawa beliau bukan lelaki didalam video tersebut. Tindakan tersebut sebenarnya sudah dapat dijangka kerana imej Anwar Ibrahim sudah tidak lagi relevan untuk menjadi Perdana Menteri sepertimana sebelum ini yang beliau disokong oleh kepimpinan parti PAS dan DAP. ...SINI

No comments:

Post a Comment