Wednesday 13 February 2013

BREAKING NEWS - Isteri Kedua Ostaz Badrul Amin PKR Failkan Tuntutan Cerai


 

Waktu ini sedang berlangsungnya KES PENCERAIAN Pemimpin PKR Badrul Amin dengan pasangannya iaitu Isteri kedua beliau Inafiona, berumur 38tahun. Mahkamah masih berlangsung dan sama sama kita nantikan keputusannya.

Penceraian difailkan oleh isteri kedua Badrul Amin atas alasan yang mana Badrul Amin telah ditangkap khalwat pada tahun lepas di Kuantan. Dan turut Gomo difahamkan dalam penceraian ini beberapa tuntutan juga difailkan ke atas Badrul Amin.

Tuntutan??? Harta Berkoyan koyan le Der... tak sabar nak tahu apa yang dituntut tapi Gomo takut tuntutan tersebut tidak dapat kita ketahui kerana Badrul Amin mungkin akan mohon agar ianya menjadi perbicaraan tertutup sepertimana Adun PAS Melur yang membayar bekas isterinya RM 3 juta.

Tudung Kuning Wanita Yang ditangkap Khalwat bersama
Badrul Amin Di Kuantan Tahun Lepas.

Apa pun Badrul Amin masih lagi mempunyai dua isteri. Isteri Tua tetap Tua tetapi isteri baru beliau adalah wanita yang ditangkap khalwat bersama beliau di Kuantan yang waktu tangkapan tersebut wanita tersebut adalah isteri kepada seorang guru dari Johor.


Apa pun selamat berbahagia lah Ostaz Badrul Amin. Dan Gomo nak ingatkan kepada mana mana wanita yang mahu menjadi isteri Ketiga ataupun Keempat Badrul Amin bolehlah menghadiri sesi kauseling beliau jam 2 pagi.



sumber PapaGomo

No comments:

Post a Comment