Tuesday 19 February 2013

ANWAR PANDIKUTTY BERKEMALUAN BESAR? ..YA ..SANGAT BESAR KEMALUANNYA






Betapa BESARNYA KEMALUAN Anwar Ibrahim apabila program pelancaran buku beliau "PERJUANGAN & KEJAYAAN" konon la, dalam bahasa Tamil TIDAK mendapat sambutan daripada masyarakat India mahupun penyokong (ahli India) dikalangan Pakatan Haram (PR) .


Lebih menanggung KEMALUANnya, sekitar tidak sampai 30 orang sahaja yang hadir diprogram tersebut dan sudah semestinya membuat Anwar pening kepala atas bawah. Mengapa sampai jadi begitu? Hilangkah kepercayaan masyarakat India terhadap kepimpinan beliau yang penuh dengan warna-warni seumpama sesumpah yang sering bertukar warna mengikut keadaan dan tempat bagi memastikan musuh tidak dapat mendekatinya.

Meletakan harapan yang besar untuk mendapatkan undi dari masyarakat India, buku yang diterbitkan dalam bahasa Tamil itu diharap dapat memperbetulkan kepala otak masyarkat India kini dilihat semakin kembali menyokong Barisan Nasional, namun ianya meleset sama sekali. "Mat China Doll" @ Anwar Ibrahim gagal !!! 

Dia ingat semudah itu kaum India diperbodoh dan digula-gulakan, mana mungkin kaum India di Pulau Pinang lupa kejadian tragis kehilangan Kg. Buah Pala yang pernah dijanji oleh Anwar sewaktu kempen PRU12 (2008) akan mempertahankan kg tersebut dari dicerobohi dan dijadikan kg warisan. Tapi semua itu hanya lah "gula-gula" yang disajikan oleh Anwar, kekejaman rejim DAP diketuai Ketua Menteri paling RASIS telah mengusir mereka tanpa pembelaan sewajarnya. Anwar Ibrahim butakan mata pekakkan telinga apabila rayuan demi rayuan dibuat oleh masyarakat India Kg. Buah Pala yang telah mendiami kawasan tersebut sejak puluhan tahun tidak dilayan.


Adakah dengan gelaran "Anugerah Tuhan", "Huguan Siou" mampu menutup kesilapan dan kekotoran yang telah dibawa oleh Anwar dapat mengubah akal fikiran masyarakat India untuk terus mempercayai beliau ? Yang pasti masyarakat India telah mulai sedar dan kembali menyokong Barisan Nasional dibawah kepimpinan Najib Razak yang memperjuangkan nasib rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa dan agama mahupun pun parti politik 


Katalah apa yang Pakatan Haram hendak kata, rakyat telah sedar PRU12 sebenarnya PRU "mengajar" Barisan Nasional dan kini rakyat telah bangkit menyokong semula Barisan Nasional.

Anwar Pandikutty tidak mampu lagi bertahan !!! 

No comments:

Post a Comment