Thursday 14 February 2013

ANWAR CABAR TUN MAHATHIR BERTANDING DALAM PRU13 UNTUK TUTUP KEMALUANNYA!!!



Dah makin meroyan dah Ketua Umum PKR yang menjual KOTE BENGKOKnya kepada China Doll dalam klip video yang sangat popular pada tahun 2011 lalu. Dia sudah malu kerana statusnya selaku PEMIMPIN AGUNG KADAZAN-DUSUN atau HUGUAN SIOU telah dipersoalkan, bahkan gelaran tersebut yang diberikan oleh penjilat PKR konon-kononnya untuk menunjukkan wujudnya sokongan besar-besaran terhadap Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat, dipaksa tarik balik oleh pemimpin-pemimpin Kadazan-Dusun Sabah, termasuklah dari kalangan pemimpin Pembangkang Sabah.

Dengan kata lain, Anwar Ibrahim selaku pemegang darah India 75% sepertimana yang dikatakan oleh BLOGGER OUTSYED THE BOX, tidak langsung diterima sebagai pemimpin agung Kadazan-Dusun, bahkan dia tidak layak pun untuk gelaran berkenaan.

Malu barangkali kerana kepekatan dan nisbah darah Melayu-India dalam tubuhnya dipersoalkan, mahu tak mahu terpaksalah pecacainya terpaksa mencari jalan menaikkan semula semangat Anwar Ibrahim, kalau tidak pun mencari jalan untuk menaikkan semula moraliti si KOTE BENGKOK yang juga mempunyai nama gelaran sebagai PAPA JAHAT.

Untuk itu, konco-konco Anwar Ibrahim membuat satu sidang media pada 15 Februari 2013 jam 11:00 pagi di Kelab Sultan Sulaiman dengan umpan, konon-kononnya NGO mencabar Dr. Mahathir agar bertanding dalam PRU13 menentang Anwar Ibrahim.

Sidang media tersebut akan dibuat oleh Nordin Mahmod, bekas Presiden Persatuan Kebangsaan Guru-Guru Melayu Malaysia Barat.

Melihat gelagat Anwar Ibrahim dan konco-konconya mampu membuatkan kita menggeleng kepala. Barangkali selepas PRU13, jikalau rakyat Malaysia masih tidak memilih Pakatan Rakyat sebagai Kerajaan Persekutuan yang baru, Anwar Ibrahim terpaksa lari ke Amerika Syarikat untuk merawat sel-sel otaknya yang rosak teruk. Manakala para pecacainya pula akan meroyan bagaikan anjing pecah perut akibat makan paku.

Mahathir yang telah bersara diajak beradu kekuatan. Mengapa Anwar Ibrahim tak pergi kubur ibunya, melakukan pemujaan sebagaimana yang dilakukannya di Thailand bersama-sama bomoh Siam, dan membangkitkan semula jenazah ibunya untuk dia meminta ampun kerana telah mengecewakan ibunya sehingga ibunya meninggal dunia walaupun cerita yang diciptanya, kononnya kekejaman Mahathir yang telah memenjarakannya menyebabkan ibunya menderita sehingga membawa maut.

Apa sangatlah yang nak dihairankan dengan perangai puja memuja ni, kan? Apatah lagi dia mempunyai seorang ahli perniagaan berbangsa India yang mempunyai sumber-sumber bomoh dari serata dunia, terutama sekali dari Indonesia dan India yang sudi menghulurkan khidmat mendatangkan bomoh-bomoh hebat untuk membantunya dalam projek pemujaan itu!!!

No comments:

Post a Comment