Tuesday 26 February 2013

Lim Guan Eng Arahkan Melayu DAP Gigit Najib Razak


DAP menafikan kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berhubung umat Islam akan ditindas di bawah pemerintahan parti itu lantas mengemukakan satu laporan polis bagi menangkis segala dakwaan tersebut. Laporan polis itu dibuat oleh Timbalan Pengerusi DAP Pahang, Yang Mulia Tengku Zulpuri Shah Raja Puji apabila Perdana Menteri mengeluarkan kenyataannya semasa program Jelajah Janji DItepati peringkat Terengganu dan sisiarkan di laman web The Star bertarikh 24 Februari 2013. Lagi Selanjutnya KLIK DISINI


Gua lihat betapa lakhanatnya DAP parti Cina Racist ni yang begitu takut untuk tampil ke hadapan membuat laporan Polis ke atas Najib Razak. Mana pemimpin Cina DAP? Kenapa diarahkan Melayu DAP untuk buat laporan Polis ke atas Najib Razak?

Sedarlah wahai orang Melayu, DAP telah memperbodohkan anda semua dengan menjadikan Melayu DAP sebagai pencacai mereka. Melayu DAP diarahkan buat laporan Polis sedangkan parti DAP yang dominan milik Cina Racist diketuai Lim Kit Siang anak beranak dengan Lim Guan Eng bertindak  enikus dalam pekara ini.

Yang Melayu DAP pulak bagaikan lembu dicucuk hidung bila mengiyakan apa apa arahan Cina DAP. Lihatlah dunia betapa bodohnya Melayu yang berdamping dengan Cina Racist DAP.

No comments:

Post a Comment