Tuesday 19 February 2013

BANGGA WEIII... BAKAL PERDANA MENTERI KITA DIKENALI DI SELURUH DUNIA SEBAGAI PELAKON FILEM PORNO LER!!!



Berkat KOTE BENGKOK, akhirnya Anwar Ibrahim a.k.a PAPA JAHAT berjaya menempa namanya di persada dunia, dikenali tidak hanya di kalangan para pemimpin, bahkan lebih hebat lagi di kalangan masyarakat akar umbi yang selama ini mungkin tidak pernah tahu pun di mana Malaysia berada.

Sebabnya, klip videonya yang sangat terkenal menoron China Doll pada Februari 2011, telah pun tersebar dan diakui oleh peminat-peminat klip video lucah sebagai antara yang WAJIB DITONTON.

Sekarang, para penjilat dan pengkagum Anwar Ibrahim sudah boleh berbangga dan mengisbathkan gelaran ANUGERAH TUHAN kepada Anwar Ibrahim oleh isterinya sendiri, Wan Azizah Wan Ismail.

Ingat senang ke nak dapatkan pengikitirafan daripada komuniti ADULT INDUSTRY?

Sekarang, kalau Anwar Ibrahim nak bertanding sebagai PRESIDEN DUNIA pun, dah takdak masalah dah. Tentu ramai yang sudah kenal dengannya menerusi klip video dia menoron China Doll selama empat minit yang sangat terkenal itu. Walaupun siri yang lain agak lewat dikeluarkan serta ditayangkan, klip video itu sahaja sudah cukup untuk melonjakkan nama Anwar Ibrahim.

Ada pakar yang mengatakan, lonjakan populariti Anwar Ibrahim berbanding Bill Clinton atau bekas Presiden Perancis, Nicolas Sarkozy atau bekas Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, jauh lebih tinggi kerana kesemua mereka yang disebut itu, mengaku kalau tidak pun berani berhadapan dengan tindakan mahkamah. Sedangkan Anwar Ibrahim pula, berusaha menghasut rakyat Malaysia agar bangun memberontak, menggulingkan kerajaan sedia ada dan melakukan kekacauan semata-mata untuk menutup cerita buruk tentang dirinya.

Tahniahlah buat Anwar Ibrahim dan TAHNIAH TERBESAR KEPADA PARA PENYOKONG ANWAR IBRAHIM.

Sebabnya, dengan sokongan dan kesungguhan jilatan daripada para penjilat dan pecacainya itulah yang membuatkan Anwar Ibrahim mendapat tempat yang begitu istimewa...

Sudah timbul spekulasi, Anwar Ibrahim besar kemungkinan akan menghadiri Festival AVN Award sebagai BAKAT BARU PALING MENONJOL!

No comments:

Post a Comment