Wednesday 20 February 2013

PANAS - Gelagat Terlampau GIGOLO Janice Lee Adun DAP Teratai.



Mentang mentang lah Adun DAP Teratai tu si Janice Lee bujang tak kawin lagi bukan main lagi bangkai bangkai DAP pertahankan dia. Siap halau lagi bekas ahli DAP yang datang diprogram DAP tuntut mana JANJI JANICE LEE waktu kempen PRU 12 yang lalu. Saksikan video dibawah ni.




Isunya adalah kerana 6 orang bekas ahli DAP teratai menuntut janji janji yang ditaburkan adun DAP Teratai ini waktu kempen pilihanraya 2008 iaitu untuk mendirikan sekolah rendah jenis kebangsaan Cina di dalam Dun Teratai. KLIK DISINI

Itu sahaja isunya iaitu menuntut Janji janji manis adun DAP tetapi mereka berenam dihalau bagaikan anjing oleh ahli DAP yang SANGAPKAN tubuh badan Janice Lee yang masih bujang tu. Hua Hua Hua...


Inilah mereka Pakatan yang kononya berjuang untuk rakyat dalam kempen mereka tetapi sebaliknya mereka ini hanya pandai KENCING RAKYAT. Janji 2008 waktu kempen menjanjikan langit dan bintang dan sepenggal mereka mentadbir Selangor janji janji tersebut tidak ditunaikan.

Kau orang rasa kempen PRU 13 kali ini depa akan menjanjikan apa pulak? Gua rasa depa akan kasi UP JANJI 2008 lalu demi nak KENCING rakyat agar rakyat ikut macam lembu dicucuk hidung oleh mereka pemimpin Pakatan Haram ini.

Apa pun kau orang tengok le sendiri gelagat ANAK IKAN JANICE LEE ADUN DAP ni:









Dia je yang lebih lebih. Bagero!!!

sumber : PapaGomo

No comments:

Post a Comment