Tuesday 26 February 2013

Penerima BR1M Binatang - Bob Lokman VS Nik Aziz - Video


Mentaliti dan cara berfikir Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sudah terlalu jumud dan hampir kepada jahat apabila lebih mementingkan nafsu untuk berkuasa daripada membela nasib rakyat.

Rakyat dibiarkan ber'sekedudukan' dengan biri-biri tanpa langsung menghiraukan kebajikan mereka, bahkan dek kerana sikap pentingkan diri sendiri dan ingin memuaskan nafsu riaknya semata-mata, beliau sanggup bertahan dengan mengepalai kerajaan Kelantan biarpun ternyata beliau gagal dalam membangunkan segala-galanya.

Lantaran kegagalan beliau itu, rakyat menjadi mangsanya, apa saja yang disumbangkan oleh kerajaan pusat kepada rakyat, sehabis daya cuba dinafikannya, bila rakyat miskin, Nik Aziz mengatakan rakyat miskin itu bodoh kerana tidak mencari harta yang begitu banyak diberikan oleh Allah Taala diatas muka bumi ini.

Jika kerajaan pusat memberi apa-apa subsidi kepada rakyat, Nik Aziz mendakwa pemberian subsidi itu akan merosakkan rakyat dan rakyat menjadi pemalas, terbaru isu BR1M, Nik Aziz dengan rasa tidak berdosanya menyifatkan rakyat yang menerima BR1M itu seperti haiwan, semua itu hanyalah demi politik bukan demi agama, dan sikap seperti Nik Aziz inilah yang sebenarnya merosakkan umat Islam.

Nik Aziz pegang kerajaan dah lebih 23 tahun, tapi masjid pun dia tak mahu buat, dia suruh rakyat buat, bagi subsidi dia kata rakyat akan jadi malas, bagi duit BR1M pun dikatanya macam binatang, semua tak pernah kena, habis kerajaan ni untuk apa ? Untuk buat apa ? Untuk mengtekedarah balak dan baham tanah rakyat je ke kerjanya.

Bertaubatlah Menteri Besar Negeriku YAB Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, semakin lama diatas takhta semakin banyaklah buruknya terbongkar, berundurlah sebelum diundurkan, kerana berundur itu masih ada yang menyayangi dan bila diundurkan pasti telah ramai yang membenci. Anda Mampu Mengubahnya.


No comments:

Post a Comment