Monday 8 April 2013

Tian Chua Berang Dihalau Rakyat Sabah Mahu Ambil Tindakan Undang Undang





Syabas Gomo ucapkan kepada negeri Sabah yang telah melakukan satu tindakan yang tepat semalam apabila MENGHALAU Pengkhianat Negara si Tian Chua Naib Presiden PKR. Mengikut laporan:

Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua yang tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu (LTAKK) hari ini tidak dibenarkan memasuki Sabah dan diminta kembali ke Semenanjung.
Read More

PADAN MUKA... Kah Kah Kah.... 

Itulah pengajaran yang sememangnya wajar diberikan kepada Tian Chua Pengkhianat Negara oleh Rakyat Sabah. Gomo sendiri pun kalau menjadi rakyat Sabah sudah pasti akan menerajang si Bangsat ini keluar dari Sabah dan mengharamkan beliau masuk ke Sabah seumur hidup.

Gomo juga yakin ramai yang bersetuju dengan tindakan yang dilakukan rakyat Sabah menghalau Tian Chua ini dan boleh Gomo katakan seluruh Malaysia menyokong apa yang dilakukan rakyat Sabah dalam hal ini. Malah tidak mustahil jika majoriti rakyat Malaysia yang megharapkan Tian Chua PKR ini dilucutkan kewarganegaraan dan dicampak ke Sulu.

Khabar yang diperolehi Tian Chua mengamok bila dilarang masuk ke Sabah dan akan mengambil tindakan undang undang ke atas rakyat Sabah kerana menghalang beliau masuk ke negeri dibawah bayu itu. Nasihat Gomo kepada Tian Chua, ambil lah peguam hebat mana sekalipun kerana rakyat Sabah punyai HAK untuk menghalang BABI macam kamu masuk ke negeri mereka.

Psssttt.... Bila lah si Tian Chua ni nak kena PUKUL?


No comments:

Post a Comment