Thursday 11 April 2013

Tak Mustahil DAP Akan Belah Perut Melayu Pada Tanggal 5 Mei Ini - Tungku Abdul Aziz




DAP didakwa terlibat dalam perancangan bersama rakan parti pembangkang dan Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) menimbulkan huru hara pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Bekas Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, beberapa bukti perancangan strategi Pembangkang yang akan mengganggu kelancaran pilihan raya dengan menjejaskan integriti Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) pada hari mengundi.

"Kami telah menerima maklumat gangguan tertentu dan dokumen berkaitan yang menunjukkan terdapat rancangan jahat pihak tertentu pada hari mengundi PRU13 yang akan datang.

"Maklumat dan dokumen ini mendedahkan suatu strategi licik untuk mengganggu PRU13 dengan mencetuskan kekacauan dan akibatnya merosakkan imej SPR untuk melemahkan keyakinan umum terhadap integriti proses pengundian demokrasi kita," READ MORE....

DAP parti KOMUNIS yang sememangnya cukup dasyat permainan politik mereka terutama dalam mencapai impian mereka untuk menjadi PEMERINTAH di Malaysia ini dengan membuang segala Sultan dan Raja yang ada dalam Istitusi beraja waktu ini.

Agenda jahat DAP ini sebenarnya sama dengan apa yang berlaku diwaktu tregedi 13 Mei dan juga modus operandi yang sama sepertimana dilakukan Chin Peng ketua Komunis yang menghalang rakyat dan mencetuskan kekecohan pada hari pengundian.

Gomo tidak mahu mengulas panjang mengenai pekara ini namun Gomo harap orang Melayu terutamanya sedar apa agenda DAP selama ini. Orang Melayu harus sedar apa yang DAP mahu dan apa yang DAP akan lakukan jika PRU 13 mereka berkuasa.

Psssttt... Sedar sedarlah wahai Melayu


No comments:

Post a Comment