Friday 5 April 2013

Hadi Awang Tidak Mahu Pakatan Rakyat Pikul Biawak Hidup





SAHIH dan itulah yang Gomo nak nyatakan hari ini berhubung perebutan kerusi Perdana Menteri didalam kem Parti Pembangkang PAS,DAP dan PKR.

Petang tadi memang berita yang sampai mengesahkan berlaku perebutan kerusi jawatan Perdana Menteri antara PAS,PKR dan DAP walaupun sebelum ini mereka sepakat mempersetujui Anwar Ibrahim selaku Perdana Menteri Malaysia andai kata Pakatan menawan Putrajaya.

Pihak pembangkang cuba menafikan pertelagahan tersebut namun hakikatnya ahli PAS sendiri tahu bahawa suara mereka yang dari akar umbi telah sampai kepada Presiden Hadi Awang untuk tidak meletakkan Anwar Ibrahim selaku PM jika Pakatan mentadbir Putrajaya.

Hadi Awang yang sebelum ini cuba mempertahankan Anwar Ibrahim dalam kes video Seks China Doll pernah menyatakan kepada rakyat terutama para penyokong beliau bahawa video seks Anwar Ibrahim dan China Doll adalah BESI dan tidak boleh dipercayai ataupun dijadikan bukti Anwar Ibrahim pelaku video seks tersebut. Itulah kenyataan Hadi Hadi Awang sewaktu Muktamar PAS tahun 2011 yang lalu

Namun apabila petang tadi Hadi Awang meminta untuk Anwar Ibrahim tidak dicalonkan sebagai Perdana Menteri jika Pakatan menang sudah pasti ianya telah memberikan kesedaran kepada Hadi Awang untuk melihat lebih jauh perjuangan parti PAS terutama suara akar umbi PAS yang menjadi ketakutan apabila pemimpin Homoseksual menjadi Perdana Menteri Malaysia.


Tindakan Hadi Awang yang meminta agar calon lain yang lebih sesuai untuk menggantikan Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri sebenarnya telah memberi kesan kepada seluruh pemimpin Pembangkang bahawa beban BIAWAK HIDUP iaitu Anwar Ibrahim tidak boleh dipikul selama lamanya oleh Pakatan PAS dan DAP. Walaupun pemimpin PKR terus menyatakan sokongan bahawa Anwar Ibrahim layak menjawat jawatan tersebut namun ianya juga mendapat reaksi negatif dari akar umbi PKR sendiri tentang potensi Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri.

Cakap cakap suara akar umbi dibawah semakin lama semakin kuat kedengaran apatah lagi blogger Papa Gomo telah memberikan amaran demi amaran kepada Anwar Ibrahim untuk berundur sebelum aksi seks Anwar Ibrahim dan Mahasiswa didedahkan.

Gomo sendiri telah beberapa kali memberikan amaran kepada Anwar Ibrahim untuk berundur dari pentas politik. Selagi mana beliau terus berada didalam kancah politik ini maka selagi itulah AIB demi AIB akan didedahkan agar rakyat menolak Anwar Ibrahim dan Pakatan PAS,DAP,PKR secara keseluruhannya.

Gomo harap Hadi Awang dan pemimpin sedar akan pekara ini, Hari penamaan Calon nanti ada kejutan untuk semua dan Gomo rasa sebaik baikknya Anwar Ibrahim berundur dari pentas Politik dan Pakatan Pembangkang usah menamakan Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri kerana Hari Penamaan calon kelak pastinya Rakyat akan menolak bukan sahaja PKR tetapi PAS yang kononya Islam dan DAP yang kononya Bersih.

Sama sama kita nantikan episode perjuangan ini. Demi rakyat, Agama, Bangsa dan Negara segala galanya akan berlaku dan Gomo tidak ada apa apa yang hendak dihairankan melainkan mendedahkan apa sahaja demi menyelamatkan Malaysia dari jatuh ke tangan seorang PELIWAT TEGAR bernama Anwar Ibrahim.

Psssttt.... Sama sama kita nanti hari penamaan Calon ini jika Anwar Ibrahim enggan undur diri!


SUMBER

No comments:

Post a Comment