Friday 5 April 2013

Breaking News Ops Daulat - Melayu Patut Malu Bila Sukarelawan DAP Ke Lahad Datu Membantu Prajurit Negara.




Luar biasa dan sememangnya hebat apabila perkhabaran yang Gomo baru terima mengesahkan DAP sedang mengumpulkan ahlinya untuk bersama dengan prajurit prajurit negara yang kini berjuang di Lahad Datu Sabah mempertahankan kedaulatan negara.

lewat  tadi apabila Gomo menerima berita ini ianya agak mengejutkan Gomo malah Gomo sendiri rasa bagaikan tidak percaya dengan perkhabaran ini. Masakan tidak terkejut kerana DAP dilihat bersungguh sungguh untuk membantu prajurit kita di Lahad Datu bertempur dengan penceroboh Sulu.

Dalam kebencian Gomo kepada DAP ini sebenarnya Gomo tersilap apabila Lim Kit Siang bersungguh sungguh dalam menggerakkan ahli DAP yang ada untuk ke Sabah. Makluman yang Gomo terima setakat ini sudah 350 orang sukarelawan dari parti DAP siap sedia untuk mempertahankan kedaulatan negara.

Gomo agak terharu dengan berita ini memandangkan tindakan yang dilakukan oleh DAP kali ini benar benar patriotik kepada negara Malaysia. Kita patut puji usaha yang dilakukan DAP dalam hal ini kerana mereka membuktikan bahawa mereka sanggup mati demi negara Malaysia.


DAP PATRIOTIK???


DAP patriotik dalam mempertahankan kedaulatan Negara. Sememangnya apa yang Gomo nyatakan dalam artikel diatas benar benar memberikan kejutan bukan sahaja kepada rakyat Malaysia malah kepada parti DAP itu sendiri. DAP sanggup menggadaikan nyawa mereka dalam mempertahankan kedaulatan negara.


What??? DAP sanggup berkorban nyawa dalam mempertahankan kedaulatan negara? Serius? Fuck U lah....

Hoi orang Melayu bodoh yang jadi barua DAP, apa kome semua ingat DAP akan sanggup menggadaikan nyawa mereka ke nak pertahankan Malaysia ni? Apa kome semua ingat DAP akan bermati matian dalam mempertahankan Malaysia ni? Jangan jadi bodoh lah Melayu jangan jadi barua sangat.

Sekarang ni yang duduk dibarisan depan mempertahankan kedaulatan negara adalah bangsa Melayu dan kaum bumiputera yang lain. Dalam 1000 pejuang kita belum tentu lagi ada orang DAP yang duduk dibarisan depan nak pertahankan kedaulatan negara.

Hangpa semua ingat DAP akan pertahankan ke Malaysia ni? Tok sah Malaysia lah kita dok cakap. Tu Pulau Pinang yang dikuasai DAP sekarang ni apakah cina cina DAP akan bermati matian pertahankan negeri Pulau Pinang jika diserang penceroboh sepertimana yang berlaku di Lahad Datu? Apakah mereka akan duduk dibarisan hadapan demi mempertahankan kedaulatan negeri Pulau Pinang? Melayu bodoh jangan mimpi lah DAP nak bermati matian dalam pekara ni. Jangan jadi bangang.

Sekarang ni di Lahad Datu DAP lari ke semenanjung coz depa takut mati dibunuh penceroboh. Ini fakta yang jelas buat orang Melayu agar sedar diri tu. Taksub pada DAP jangan sampai jadi anjing DAP sampai nak bermati matian pertahankan DAP komunis tu.

Hakikat yang Melayu patut sedar adalah DAP ni hanya pentingkan ekonomi mereka. Perniagaan mereka yang mereka nak jaga dan bukannya depa nak pertahankan negara. Andai kata negara Malaysia ni diserang hangpa ingat DAP ni nak duduk ke angkat senjata? Daripada depa DAP ni mampos gadai nyawa untuk Malaysia baik depa pi luar negara lari dari terlibat dengan peperangan.

Kongsi kuasa kata DAP, si Melayu PKR dan PAS pulak jadi bodoh iyakan je apa kata DAP. Kongsi kuasa apa kejadahnya kalau dalam isu mempertahankan kedaulatan negara pun DAP lepas tangan? Polis dan Tentera diperlekehkan DAP. Apatahlagi nak duduk dibarisan hadapan berjuang mempertahankan kedaulatan ngara.

SUMBER

No comments:

Post a Comment