Monday 4 February 2013

FUYOH! MARI BELAJAR CARA-CARA CEPAT KAYA DENGAN ZURAIDAH MAK LAMPIR



Patutlah kelibat Mak Lampir tak kelihatan di Ampang sewaktu belasan ribu penduduk Ampang menyerbu Perdana Menteri, Najib Abdul Razak di Galaxy. Rupa-rupanya Mak Lampir sibuk melarikan diri ke Pulau Pinang, untuk mencium celah kelengkang Lim Guan Eng bagi meminta belas dan simpati.

Dengar-dengarnya, permohonan dan pujuk rayu Mak Lampir untuk berpindah dari Ampang ke mana-mana kerusi di Pulau Pinang telah ditolak mentah-mentah oleh Lim Guan Eng. Bukannya apa, Lim Guan Eng tidak suka melihat mukanya dan mencium bau badannya yang masam. Jadi, Lim Guan Eng main jauh-jauh dan biarkan si tenuk bernama Mak Lampir Zuraidah Kamaruddin bercakap apa-apa sahaja yang dia nak cakap.

Berkatalah Zuraidah Kamaruddin dalam Himpunan Kebangkitan Wanita di Tapak Ekspo Seberang Jaya, Seberang Perai, kononnya Barisan Nasional mengamalkan politik ugut. Menangkan Barisan Nasional, maka pembangunan akan dicapai. Kalau tak menang, maka tak adalah pembangunan!

Bodoh tonyek punya Mak Lampir. Dia hanya pandai macam mana nak kumpulkan kekayaan dalam tempoh yang singkat. Dari seorang penjual buah menjadi kaya raya dan mampu mengumpul empat buah kereta mewah.

Patutnya Mak Lampir bagitahu, macam mana dia boleh jadi kaya sebegitu rupa. Patutnya juga dia terangkan bagaimana dia yang hanya asalnya menjual buah, dan merupakan bekas warga Singapura, boleh jadi senang-lenang sebaik-baik sahaja dia menjadi Ahli Parlimen Ampang.

Sembang banyak tak mahulah... MAK LAMPIR PATUT TERANGKAN, bagaimana dia boleh mengumpulkan segala macam kontrak dan tender yang dikeluarkan oleh MPAJ untuk dirinya dengan menggunakan pelbagai jenis proksi.

Yang sahnya, dia di Ampang, HARAM TAK SATU BENDA PUN yang dia buat. Jangankan untuk rakyat, untuk ahli-ahli PKR, PAS dan DAP pun, dia buat tak reti sahaja....

Nampaknya Mak Lampir terpaksalah jual buah balik lepas ni. Anak perempuannya itu pula eloklah disedekahkan kepada Anwar Ibrahim untuk dijadikan gundi menggantikan Wan Azizah yang semakin MENYEPATKERINGKAN DIRINYA!!!

Sumber: flying kick 

No comments:

Post a Comment