Tuesday 5 February 2013

360 - Mazidul Akmal Sidik Bongkar Rompakan Rejim Pakatan Selangor




Kisah benar ini sewajarnya menjadi pengajaran kepada rakyat Malaysia terutama penduduk dan peniaga di Selangor. Kisah yang Gomo nak paparkan ini dijangka akan mencetuskan kekecohan dikalangan rakyat Selangor malah diantara mereka yang terlibat juga iaitu pimpinan parti politik Kerajaan Pakatan Selangor.

Brother Mazidul Akmal Sidek seorang wartawan yang disegani dengan paparan kisah benar tentang kehidupan rakyat semalam telah mengeluarkan satu berita yang begitu menjelekkan. Berita yang mana membuktikan bahawa pimpinan kerajaan Pakatan Selangor sekarang ini sedang melakukan rompakkan secara besar besaran sebelum tamatnya penggal mereka sebagai pentadbir di Selangor.

Jika sebelum ini kita dengar cerita tentang hak milik tanah ditukar kepada keroni keroni pimpinan Kerajaan  Pakatan Selangor kini kita dapat lihat sendiri satu lagi hak milik rakyat Selangor dijual ataupun dengan kata lain diberikan kepada pimpinan PKR Selangor.

Cerita lanjut dan Gambar penuh mengenai pendedahan ini sila layari Blog Brother  Mazidul Akmal Sidek KLIK DISINI

Gomo difahamkan syarikat yang mengambil alih Kompleks Muhibbah Petaling Jaya dari PKNS adalah
Syarikat Ilmu Panduan Hidup yang mana dimiliki oleh PIMPINAN PKR KERAJAAN SELANGOR. Maklumat lanjut akan pendedahan ini akan menyusul.

sumber : PapaGomo

No comments:

Post a Comment