Wednesday 6 February 2013

BEBALNYA NIK AZIZ, MACAMANA DIA BOLEH JADI MB SELAMA INI?


Ni betul-betul lawak...

Ada ke patut Nik Aziz bagi nasihat kepada PSY Gangnam, penghibur dari Korea Selatan yang bakal membuat persembahan di Pulau Pinang sempena sambutan Tahun Baru Cina dengan tajaan sebuah syarikat korporat, agar menutup auratnya ketika membuat persembahan.

Alahai...

Takkanlah Nik Aziz tak diberikan nasihat oleh para penasihatnya yang ramai di sekelilingnya yang PSY Gangnam tu seorang lelaki dan dia tidak pernah buka aurat pun sepanjang membuat persembahan walaupun jelas, dia bukannya beragama Islam.

Lawak!
Patutnya, sebelum bagi nasihat kepada PSY Gangnam, Nik Aziz bukak dulu mata luas-luas dan cuba tegur Cina-Cina yang buat persembahan sempena Tahun Baru Cina di Kedah dan di Pulau Pinang tu yang terdedah sana sini sekalipun mereka rakyat Malaysia, hidup dengan orang Islam dan terdedah kepada Islam kerana Malaysia adalah Negara Islam.

Tapi berani ker Nik Aziz buat teguran macam tu? Sanggup ker Nik Aziz dengar leteran dan maki hamun puak-puak DAP?

Nak sambut harijadinya pun, di rumah Karpal Singh walaupun pada masa yang sama Karpal Singh bersungguh-sungguh balun Majlis Syura Ulama PAS. Inikan pula nak tegur penghibur-penghibur wanita yang mengambil bahagian dalam persembahan sambutan Tahun Baru Cina di Pulau Pinang dan Kedah?

Tak kena sembur dengan Teo Nie Ching pun dah dikira mujur sangat-sangat!!!

House PK: Bagus artikel Flying Kick ni, Nicky Ajis ni memang bebal orangnya, inilah buktinya. Aduh, macamana seorang bebal boleh jadi MB? Owhhhh Kelantan.... Nik Aziz mengingatkan aku kepada Pak Lah yang suruh Menteri ke China mintak maaf kerana sangka si Tun Dol itu rakyat China alih-alih perempuan bogrl ketuk ketampi tu adalah rakyat Malaysia keturunan Melayu..keh keh keh...

No comments:

Post a Comment