Saturday 9 February 2013

PANAS BERAPI! MARI LIHAT JAWAPAN ISTERI ADUN LADANG YANG SAPU BINI ORANG!


Rentetan dari isu yang didedahkan tadi pasal YB PAS Ladang yang merampas isteri orang, Terengganu Today juga sudah menerima ugutan dari bekas isteri Apandi, kes ni semakin menarik sebab tuan punya badan pun turut serta dalam pendedahan ini, moh le kite baca:

Isu YB PAS merampas isteri pengikutnya semakin hangat apabila telah mendapat jawapan balas daripada isteri YB Pas berkenaan di ruang komen portal Terengganu Today yang mana beliau menafikan cerita bekas suaminya iaitu Apandi. Mengikut bekas suaminya, Muslimah PAS berkenaan pergi mengurut YB Adun Pas Ladang beberapa kali, sila klik di sini dan sini

Berikut adalah jawapan balas muslimah PAS (Isteri YB PAS yang dituduh merampas bini orang)…

TT tidak menuduh dan memfitnah tetapi kita hanya sekadar bertanya. Jika puan muslimah PAS ini betul-betul tidak melakukan seperti dakwaan bekas suaminya, apa nak takut. Bersumpah sahaja dengan nama Allah bahawa puan muslimah PAS ini tidak ada kaitan dengan sebarang cerita yang dikemukakan.

Persoalannya ialah, mereka bercerai kerana disebabkan suaminya yang malas bekerja. Adakah itu punca utama muslimah PAS berkenaan mengambil kesempatan mendampingi YB PAS Ladang.

Atau YB PAS Ladang tersebut telah menangguk di air yang keruh.

House PK: Korang tengok jawapan isteri adun Ladang dari PAS tu, dah le dia tinggalkan laki dia. Pastu dia memburuk-burukkan bekas suami dia dalam ruangan komen. Eh, bukan ke PAS mengajar takleh bukak aib orang? Ini bekas suami dia punya aib la...kalau ya pun suami dia jenis takleh pakai, apa dia buat ngan YB tu jam 11 pagi kat rumah YB tu? Masa tu dia masih isteri lagi tau..

Siap boleh main urut-urut plak ya? Kih kih kih...sial la PAS ni memamg gila seks, ini semua hasil tarbiyah HARAMKAHDAILY yang banyak jual ubat kuat ni. Kena tang depa semua halal. Bila ada orang bongkar pasal Anwar meliwat dan berzina, depa kata tak boleh bukak aib orang...errr aku konpius la..

Oh ya minah bernama Aida tu kini isteri kepada YB Ladang...donia..donia.... oh ya artikel asal aku petik dari TERENGGANU TODAY..

No comments:

Post a Comment