Tuesday 5 February 2013

KES ANAK LELAKI GUAN ENG RAMAS TETEK PELAJAR PEREMPUAN SEKELAS, TIMBUL SEMULA!!! HIDUNG GUAN ENG BERDARAH LAGI!!!


Ayooo....

Guan Eng mesti pening lagi. Jenuh pulak la dia nak cari alasan dan dalih. Tu hari, dia gunakan dalih, kat sekolah Cina yang anaknya sekolah, tak benarkan berambut panjang. Jadi, dia pindahkan ke sekolah kerajaan. Padahal semua orang tahu, sekolah kerajaan langsung tak membenarkan para pelajarnya berambut panjang, sekalipun pelajar itu anak Ketua Menteri atau ANAK TOKONG sekalipun.

Bila cerita sebenar mengapa anak lelaki Guan Eng dipindahkan sekolah muncul, Guan Eng dan bapanya, Kit Siang bercakap tentang moraliti dan protokol penulisan yang kononnya tidak boleh diserang anak dan isteri atau mana-mana ahli keluarga yang tidak terlibat dengan politik, walhal pada masa yang sama, DAP bersungguh-sungguh bekerjasama dengan PKR atau lebih tepat lagi Anwar Ibrahim, untuk melakukan serangan 'berani-mati' terhadap Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri Malaysia yang langsung tidak mempunyai sebarang kepentingan, jawatan, mahupun kedudukan dalam politik mahupun pentadbiran Malaysia.

Nampaknya, maklumat berhubung TAUKEH PEMBINAAN yang telah menderma RM2 juta kepada Sekolah Cina tempat anak lelaki Guan Eng belajar, sebelum dipindahkan secara tergesa-gesa kerana kes RAMAS TETEK pelajar sekelas, telah diketahui.

Dan yang paling menarik, TAUKEH PEMBINAAN tersebut telah diberikan anugerah khas oleh Guan Eng untuk membangunkan KAMPUNG BUAH PALA di mana rakyat marhein dihalau seperti anjing kurap oleh rejim Guan Eng. Taukeh tersebut juga merupakan Pengerusi Lembaga Pengarah sekolah terbabit.

Meletup lagilah kepala Lim Guan Eng sambil menenyeh-nenyeh muncungnya ke leher Ms.Rainbow untuk dipujuk berhubung kes ini. Hilang sudahlah CAT dia yang bangang dan serba menipu itu.

Hanya kerana sepasang tetek yang diramas oleh anak lelakinya, Lim Guan Eng terpaksa sakit kepala dan pelbagai perkara lain yang berkaitan dengan skandal dan penyelewengannya akan terbongkar!!!

CUBA BACA KAT SINI

No comments:

Post a Comment