Sunday 17 March 2013

XXX- Video Anwar Ibrahim


Kenapa Anwar Ibrahim perlu marah dan maki hamun wartawan?
Apa salah wartawan yang bertanyakan soalan demi rakyat yang mahukan jawapan
berhubung KLIP VIDEO SEKS dengan JANTAN?



"Fitnah jijik Umno menjelang pilihan raya.
"Umno menggunakan media untuk menyebarkan fitnah, itu namanya Melayu muslim," katanya ketika ditemui selepas menghadiri Dialog Anak Muda bersama Anwar di Bandar Utama, di sini hari ini.
Beliau berkata demikian selepas pegawal peribadi beliau beberapa kali melarang wartawan menghampiri Anwar untuk bertanyakan mengenai gambar-gambar itu yang disiarkan dalam blograjagoyang360.blogspot.com.
Malah seorang daripada mereka menuduh wartawan Antarapos sebagai munafik.
Wartawan Antarapos, Siti Sofia Md Nasir dimaki dan dikasari beberapa kali oleh pengawal peribadi Anwar apabila beliau bersama wartawan Malaysiakini dan Agenda Daily cuba mendapatkan reaksi Anwar selepas majlis dialog itu.
Anwar pada mulanya tidak mahu memberikan kenyataan dan akur dengan tindakan pegawai-pegawainya melarang wartawan daripada menghampirinya selepas majlis itu.
Bagaimanapun sejurus selepas beliau keluar daripada bilik jamuan untuk pulang, Anwar terus menuduh Umno sebagai pihak di sebalik gambar-gambar itu.
Gambar hitam putih yang dipaparkan dalam blog itu menunjukkan lelaki yang menyerupai Anwar memasuki sebuah bilik sehinggalah beberapa aksi mesra termasuk gambar bogelnya. - Antarapos




Yang MUNAFIK adalah Anwar Ibrahim Bapak Syaitan. Anwar Ibrahim kaki Jubor sememangnya anak haram yang hanya pandai merekayasa fitnah demi kepentingan politiknya.

Semua yang dilakukan apabila salah akan dihalakan kepada UMNO walhalkan KOTE yang membaham Jubor Jantan dalam Video tersebut adalah Kote Anwar Bin Ibrahim suami kepada Wan Azizah dan Papa kepada Nurul Izzah.

Lu tunggu Anwar Ibrahim..lu tunggu Isnin ni.. mampos lu dikerjakan Rakyat Malaysia... Dasar Penjubor!

Psssttt... Munafik Anwar Ibrahim.... Bangsat yang perlu ditolak oleh rakyat Malaysia

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete