Sunday 24 March 2013

Dr Mazlan Hampir Pasti Jadi Calon Permatang Pauh Bikin Anwar Kecut?

Dr Mazlan. Berkopiah putih
Alhamdulillah, kehadiran belasan ribu rakyat Pulau Pinang dalam Program di Padang Kota yang diadakan dalam notis yang singkat petang tadi adalah satu manifestasi kebencian membuak-buak warga Pulau Pinang terhadap pemerintahan regim Dap yang cukup menindas jiwa dan raga.

Aku suka mengikuti senario politik Permatang Pauh yang terlalu kuat mainan politiknya dan pernah menulis satu artikel di SINI  berkaitan Dr Mazlan Ismail, bekas orang kuat TM yang menjadi calon favourite di Permatang Pauh. Artikel ini mencapai view yang tinggi kerana banyak datang dari google dengan keyword Dr Mazlan Ismail.


Berbekalkan nama yang kurang popular dan tiada sebarang jawatan dalam parti, Dr Mazlan diberi penghormatan untuk mengepalai bacaan doa memohon bantuan dan keredhaan Allah untuk Bn kembali merampas Pulau Pinang. Alhamdulillah, doa yang dibacakan cukup menyentuh perasaan aku pabila mengaminkannya. Jelas terpancar keihlasan dan ketulusan hati Dr Mazlan jelas sifat Islamiknya.Umno P.Pinang memang buat pilihan tepat jika Dr Mazlan jadi calon Parlimen Permatang Pauh.

Jelas pada aku, inilah calon yang dicari-cari menentang Anwar Al Juburi tapi malangnya Anwar pula nak angkat kaki mencicit lari kononnya nak bertanding di Perak atau Selangor kerusi yang melayu bukan majority. Ini kerana orang melayu makin ramai yang nampak perangai buruk sebenar Anwar Al Juburi. (Mat Sabu Kata)



SUMBER

2 comments:

  1. Dr Mazlan.....pemimpin berwibawa dan berwawasan. -che-

    ReplyDelete
  2. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete