Saturday 23 March 2013

NURUL IZZAH MENGAMUK BILA KAINNYA TERSELAK!!!

Angin dengan Hujan pun boleh 'berkonspirasi' dengan UMNO??? Hebat!!! 

Hek eleh!!! Sibuk betul Si Nurul izzah ni nak marah kan orang lain ek. Macam sial! Silap sikit je, dah nak meroyan tak tentu arah. Macam orang tak betul pulak kita tengok dia ni.

Kali ni memang betul Si Nurul Izzah tu mengamuk bila kainnya terselak. Sampai terbawak - bawak dalam twitter dibuatnya. Kalau korang tak percaya, baca artikel kat bawah ni:
Ini adalah billboard yang mempunyai gambar dan promosi diri Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar, yang terletak di Lebuhraya Persekutuan berhampiran dengan simpang keluar ke Bangsar. 
Nurul Izzah di laman sosial Twitternya cuba menyalahkan pihak-pihak tertentu (siapa lagi kalau bukan UMNO dan Barisan Nasional) yang menyebabkan plastik billboardnya tertanggal sehingga menutup gambar muka seksinya. Perbandingan gambar diambil oleh beliau untuk tarikh 4 dan 12 Mac. 

Buat pengetahuan Nurul Izzah, bukanlah satu perkara yang masuk akal untuk mana-mana pihak sekalipun untuk memanjat ataupun menggunakan kren untuk menanggalkan sebahagian kecil daripada plastik billboard berkenaan. 
Kalau iapun perbuatan kianat, kenapa ditanggalkan sebahagian kecil dan kenapa tidak ditanggalkan kesemuanya? Lagipun, ini laluan Lebuhraya Persekutuan. Hidup 24 jam. 
Apalah bodoh sangat sesiapa yang hendak melakukan perbuatan kianat terang-terangan waima pada waktu pagi sekalipun. 

CTS berulang-alik di jalan ini hampir setiap hari pergi dan balik kerja. Sepanjang Lebuhraya Persekutuan terdapat berpuluh-puluh billboard seumpama dengannya. 
Tidak pernah pula CTS lihat plastik billboard yang lain tertanggal? Cubalah muhasabah diri. Ini pastinya disebabkan oleh angin dan hujan lebat yang memungkinkan gam atau bahan pelekat (yang mungkin bahan murah digunakan oleh kontraktor PGayR) hilang atau lupus sehingga menyebabkan plastik billboard tertanggal? 
Hah!!! Kan betul Si Nurul Izzah tu mengamuk bila 'Kain Rentang' dia terselak? Yang itu pun beria - ia benor dia nak salahkan orang lain ek. Walhal, benda macam tu biasa sangat berlaku. Cuma dia je yang tak boleh terima kenyataan!!!

No comments:

Post a Comment