Friday 22 March 2013

SURAT RAYUAN ANWAR : PAKATAN HARAM TAK MAMPU BERTAHAN



TR terima salinan surat rayuan Anwar Ibrahim dari seorang rakan, tidak dapat dipastikan surat ini dituju pada siapa. Tapi yang nyata KETUA PENIPU ini MERAYU agar mengundi PAKATAN HARAM pada pilihan raya yang akan menjelang. Pastinya dia sendiri tahu nyawa PAKATAN HARAM hanya tinggal hari sahaja. 

Apa yang menjengkelkan isi kandung surat ini apabila KETUA PENIPU @ RAJA GOYANG mengatakan negeri dibawah pentadbiran PAKATAN HARAM menyalurkan kekayaan kembali kepada rakyat. Kalau dah jenis manusia penipu, penipu la jugak. 

Kita semua tahu dan lihat betapa rakusnya Kerajaan PAS Kelantan merampas tanah rakyat dan menebang hutan bagi mendapatkan hasil balak dan kononya meneroka tanah untuk dijadikan Ladang Rakyat. Malah dua orang kanan DAP telah "dikurniakan" hampir 4000 hektar tanah sebagai persetujuan mengangkat Nizar Lambai sebagai menteri besar Perak paling singkat dalam sejarah negeri Perak. 

Begitu juga Kerajaan PAS Kedah, tanpa mengambil kira bantahan rakyat, mereka terus membotakan hutan simpan untuk mendapatkan balak. Malah sanggup menipu rakyat kononnya mereka telah membina 12 buah masjid, walhal, pembinaan masjid-masjid tersebut datangnya dari peruntukan Kerajaan Pusat iaitu Barisan Nasional. Itu tidak masuk lagi kisah KUIN yang seperti tiada kesudahannya.

Negeri Selangor dibawah pentadbiran kerajaan Pakatan Haram PKR yang diterajui Khalid Ibrahim dan PUNAISIHAT Anwar Ibrahim bergaji RM1, telah disaman oleh pelbagai pihak yang menuntut JANJI MENIFESTO 2008, bantuan ibu tunggal, tafakul, anak-anak tadika, isu air yang tiada kesudahan. Lebih teruk lagi apabila Khalid @ Khalid Gagap mengatakan MESIFESTO BUKAN JANJI.

Anwar Ibrahim yang kini TERKEJUT dengan pendedahan aksi RAJA GOYANG dan Video Liwat Mahasiswa, sedar, PAKATAN HARAM sudah tidak mampu bertahan dan sanggup lakukan apa saja bagi memastikan impian untuk menduduki PUTRAJAYA yang hendak dilelong oleh PAS satu tika dulu menjadi kenyataan.

Dengan mengatakan kerajaan Barisan Nasional dalam keadaan terdesak sehingga sanggup menjanjikan GULA-GULA kepada rakyat, Anwar terlupa rakyat sedang memerhatikan apakah kesinambungan pendedahan EPISOD 1 oleh PapaGomo yang disaman RM100 juta. Berhadapan dengan PapaGomo, Anwar umpama menjerut lehernya sendiri.

Anwar berjaya "membeli" Azizan, ayah kepada mangsa LIWAT II untuk membuat PUSINGAN U dengan membuat pengakuan bahawa LIWAT II adalah konspirasi Najib untuk menamatkan karier politik Anwar dan tidak berlaku liwat terhadap anak beliau. Saiful Buhari yang tidak mendapat perbicaraan adil apabila Anwar tidak berani mengangkat sumpah didalam mahkamah sewaktu perbicaraan, sedangkan AIR MANI Anwar didapati berada didalam bubur Saiful.

Apabila salah seorang dari TRIO Datuk T yang mendedahkan VIDEO CHINA DOLL telah mengadakan sidang media, menyatakan Datuk Eskay telah ditawar wang yang "sangat tinggi nlainya" serta "menandatangani surat akuan" untuk membuat PUSINGAN U bagi menafikan orang yang dimaksukan dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim, sedangkan maklumat dari pakar forensik mengatakan 99.9 peratus video China Doll itu adalah tulin.

Apa lagi malapetaka yang menanti Anwar dalam meniti saat-saat dipenghujung karier politik beliau. TANYA SAMA POKO APA SEBAB GOYANG, NANTI JAWAP POKOK ANWAR KAKI TEMBERANG!! 



1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete