Tuesday 26 March 2013

TANDA PAS DITOLAK DI PARIT BUNTAR


Lori ceramah PAS datang ke Parit Buntar siang tadi, rata rata masyarakat menganggap bahawa mestilah penceramah hebat yang turut serta.

Namun semuanya hampa apabila hanya YB Mujahid (MP) dan YB Yunus (ADUN) sahaja yang berceramah.

Melihat keadaan itu, ramai dikalangan yang hadir balik atau beredar dari kawasan tersebut.

Itu pun tak sampai 100 orang yang datang, apa dah jadi? Apakah ini menampakkan bahawa Pakatan Pembangkang sudah tidak diterima lagi di Parit Buntar?

Mungkin para pengikut PAS dan PKR sudah muak dengan kehadiran 2 orang wakil rakyat yang tidak kelihatan sebegitu lama dan baru kini muncul di kawasan tersebut.

Ini adalah satu petanda dimana Parlimen Parit Buntar dan DUN Kuala Kurau akan dikuasai semula oleh Barisan Nasional.

Tapi sememangnya patut begitu, memandangkan selama ini hanya Barisan Nasional yang kerap turun padang menyelesaikan permasaalahan penduduk serta rakyat di sekitar Parit Buntar walaupun kawasan Parlimen dan dua DUN kawasan Kuala Kurau dan Titi Serong diwakili oleh wakil rakyat dari PAS dan PKR.

Pengundi di Parit Buntar perlu sedar tentang perkara ini, mereka ini hanya kelihatan semasa pilihanraya hampir menjelang tiba, selepas itu mereka akan hilang dan melakukan kerja sendiri tanpa memikirkan kebajikan rakyat disekitar kawasan tersebut.

Adakah ini wakil rakyat yang perlu dinaikkan lagi mewakili kawasan tersebut? Mahukah lagi rakyat di kawasan Parit Buntar dan kedua dua DUN menerima nasib sama sekali lagi.

Sangkakala lihat, mereka ini tidak ubah hanya ingin mendapatkan kuasa dan jawatan, selepas mendapat semua itu, mereka akan hilang, dan mereka akan kembali lagi untuk menuntut perkara sama daripada rakyat.

Jadi sudah sduah lah wahai rakyat Parit Buntar, tidak ada faedahnya memberikan undi kepada mereka ini kerana apa yang diberikan tidak dilaksanakan dengan baik dan sempurna.

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete