Sunday 31 March 2013

#TolakPR - Fauzi Dicemuh Tanding Kerusi Indera Mahkota Booo!


Pengerusi PKR Pahang, Datuk Dr Fauzi Abdul Rahman yang diumumkan sebagai calon kerusi Parlimen Indera Mahkota malam tadi dicemuh segelintir penyokong yang hadir ke ceramah pakatan pembangkang di sini.

Kumpulan tersebut kemudian dilihat terus beredar dari tapak ceramah sebaik sahaja Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan keputusan itu dipercayai sebagai tanda protes terhadap Fauzi yang merupakan bekas ahli parlimen Umno Kuantan.

"Booo...booo Datuk Fauzi Abdul Rahman..booo..." laung sekumpulan lelaki yang berada di tapak ceramah Markaz PAS, Balok Makmur, Beserah.

Fauzi merupakan bekas ADUN Beserah dari tahun 1995 sehingga 2004 sebelum keluar Umno dan menyertai PKR pada 2008.

Kerusi DUN Beserah kini disandang oleh Syed Mohamad Tuan Lonnik dari PAS.

Anwar dalam ucapannya berkata beliau yakin Fauzi mampu memikul tanggungjawab mempertahankan kerusi Indera Mahkota yang disandang oleh Azan Ismail dari PKR.

"Saya umumkan Datuk Fauzi sebagai calon Indera Mahkota, saya sudah tentukan dan bincang bersama Keadilan," katanya di hadapan kira-kira 1,000 hadirin.

Ketua Pembangkang itu turut mengumumkan peguam muda Cik Murni Hidayah sebagai calon PKR Parlimen Paya Besar yang ketika ini giat melemparkan tuduhan penyelewengan kerajaan Barisan Nasional (BN) bersabit aset ketenteraan termasuk isu kapal selam Scorpene dalam ceramahnya.

Sementara itu, Fauzi yang ditemui cuba meyakinkan bahawa beliau mampu memikul tanggungjawab sebagai ahli parlimen kawasan tersebut jika menang pada pilihan raya nanti.

"Saya sudah 3 penggal di Berserah, saya yakin mampu memikul tanggungjawab ini," katanya.

Sumber melaporkan bahawa Azan akan ditukarkan ke kerusi parlimen Kemaman.

-AntaraPos

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete