Monday 25 March 2013

NURUL IZZAH TUDUH POLIS MUSUH RAKYAT???



Umum mengetahui, DAP dan PKR amat membenci pasukan polis. Sebabnya sangat mudah, terlalu banyak kegiatan subversif mereka telah dihidu dan disekat oleh pihak Polis. 

Sehinggakan bantuan daripada pihak asing untuk aktiviti kedua-dua parti tersebut, turut disiasat, diketahui dan sebahagiannya didedahkan oleh pihak Polis.

Dari awal lagi, PKR dan DAP telah menggerakkan kempen agar rakyat Malaysia membenci polis. Usaha mereka separuh berjaya. 

Kita dapat melihat sendiri bagaimana kebencian tersebut, diterjemahkan dan ditunjukkan oleh para pengikut serta penyokong Pakatan Rakyat. 

Apa-apa sahaja isu yang tercetus, terutama yang membabitkan PKR dan DAP, pasti polis yang akan dipersalahkan, sekalipun tugas dan tindakan yang dilakukan oleh pihak polis itu, sebenarnya bertujuan untuk menjaga keamanan negara.

Tuduhan Nurul Izzah bahawa polis telah menggunakan segala kekuatan dan kepakaran untuk mengintip rakyat sendiri, membuktikan bahawa Nurul Izzah memang ditugaskan untuk ‘menyembunyikan’ sesuatu. 

Pastinya, serangan dan penghinaan terbaru Nurul Izzah terhadap pasukan polis, telah ‘digerakkan’ oleh tangan asing yang masih tidak jemu-jemu berusaha menjajah negara ini menerusi rakyatnya sendiri. 

Kebencian rakyat terhadap Tian Chua kerana penghinaan yang dilemparkannya kepada anggota-anggota keselamatan nampaknya tidak mematahkan semangat Nurul Izzah.

Nurul Izzah ternyata tidak serik-serik dengan pengalamannya sebelum ini. Dia masih cuba memperbodohkan rakyat dengan kenyataan yang pernuh kontroversi. 

Yang sebenarnya, kenyataan tersebut lebih kepada rasukan hantu polong agar kekacauan boleh ditimbulkan dan mereka dapat menang dengan mudah. 

Soalnya sekarang, Mengapa dia menyerang pasukan polis? Sudah tentulah kerana rahsia yang cuba diselindungi. Apakah rahsia berkenaan? 

Sudah tentulah yang berkaitan dengan campurtangan pihak asing untuk mengganggu gugat negara ini. Institusi kepolisian wujud di seluruh dunia bertujuan untuk memastikan keselamatan rakyat dan negara. 

Dan musuh pula, lebih banyak berada di dalam kelompok rakyat, menghasut, mencari jalan untuk memusnahkan negara dan rakyat dari dalam, serta menggunakan pelbagai fahaman dan kaedah bagi menyelewengkan pemikiran rakyat. 

Mereka ini akan bangkit mencetuskan kerosakan dan keruntuhan negara bagi memudahkan pihak asing masuk dan kemudian mengaku tuan. Justeru, apa masalahnya kalau polis mengintip rakyat sendiri?

Apa perlu ditakutkan sekiranya tiada salah yang dilakukan dan tiada tindakan ke arah kemusnahan yang dirancang dan hendak dibuat?

Hanya orang yang takutkan bayang-bayangnya sahaja seperti Nurul Izzah yang akan terus melolong dan melalak tentang puaka yang dia sendiri ciipta dan dia sendiri takutkan!

Ps: Memang itu je la kerja yang dia pandai buat pun. Kalau kerja suruh jaga kebajikan rakyat, satu hapah pun dia tak tau nak buat!!! Kalau setakat bercakap je, boleh blah!!! Buat mengabihkan masa!!!

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete