Friday 22 March 2013

EKSKLUSIF - Modus Operandi Anwar Ibrahim Meliwat Mahasiswa Didedahkan

papagomo
Anwar Ibrahim

Demi Rakyat, Agama Bangsa dan Negara dan semalam Gomo telah keluarkan episod pertama sedikit paparan video yang menunjukkan Anwar Ibrahim berbual mesra dengan seorang Mahasiswa. Cukup romantis perbualan mereka dengan hanya ungkapan ayat "i" dan "U" sudah cukup untuk memualkan rakyat Malaysia.

Namun sebelum itu minta rakyat lihat sendiri pengakuan Anwar Ibrahim bahawa beliau adalah seorang BISEKSUAL!




Hari ini Gomo nak cerita modus operandi Anwar Ibrahim dalam meliwat Mahasiswa.

PERTAMA
Dulu Anwar Ibrahim sering menggunakan Dato Eskay, Datuk Nallakarupan dan beberapa lagi individu lain dalam membantu Anwar Ibrahim melepaskan nafsu seks nya. Datuk Nalla untuk Wanita dan Jantan, manakala Datuk Eskay Pelacur. Ada beberapa lagi individu lain yang menjalankan tugas sepertimana Datuk Eskay dan Datuk Nalla lakukan bagi membantu Anwar Ibrahim.

Modus tersebut kini telah pun pupus kerana Datuk Nalla dan Datuk Eskay telah berpaling tadah dan tidak mahu untuk terlibat dengan aktiviti seks songsang Anwar Ibrahim.



KEDUA
Sejak akhir akhir ini kita dapat lihat bahawa kekerapan Anwar Ibrahim berjumpa dengan mahasiswa. Perjumpaan dengan Mahasiswa dilakukan hampir setiap minggu kononya untuk beramah mesra dengan ketua Umum Pakatan Pembangkang itu.

Hakikatnya yang anda semua perlu ketahui bahawa dalam masa Anwar Ibrahim berjumpa dengan para Mahasiswa ini beliau melakukan satu lagi tindakan spontan iaitu mengenalpasti mahaiswa mahasiswa yang berpotensi untuk beliau bawa ke medan pertempuran.

Sedikit gambar untuk rujukan:





Ada banyak lagi program seumpana tersebut yang dijalankan oleh Anwar Ibrahim dan ianya berlaku dengan cukup kerap sama sekali. Pendek kata Anwar Ibrahim menjalankan kerja "Serampang Dua Mata".

KETIGA
Modus operandi Anwar Ibrahim dalam mengenali mahasiswa yang boleh dimakannya tidak berakhir dengan begitu sahaja kerana mestilah ada seseorang yang menghantar beliau untuk ke lokasi lokasi Liwat dilakukan seperti di Hilton Hotel, IoI Putrajaya, Mines Hotel dan beberapa lokasi lain lagi.

Yang akan menghantar Anwar Ibrahim untuk melepaskan nafsu serakahnya meliwat Mahasiswa adalah MENANTU Anwar Ibrahim iaitu suami kepada Nurul Izzah.

Gomo tidak pasti apakah suami Nurul Izzah sedar beliau menjadi driver kepada Anwar Ibrahim untuk menjalankan kerja jijiknya ataupun Suami Nurul Izzah telah sedar namun dek kerana arahan dari Anwar Ibrahim maka beliau terpaksa akur apa sahaja arahan bapa mertuanya.

KEEMPAT
Wan Azizah dan Nurul Izzah tahu atau tidak tahu kegiatan Anwar Ibrahim dalam meliwat Mahasiswa ini? Mungkin mereka tahu dan mungkin juga mereka tidak tahu kerana apabila menantu Anwar Ibrahim yang membawa bapa mertuanya keluar sudah pasti Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak mengesyaki sesuatu ini kerana Anwar Ibrahim akan memberikan ALIBI yang kuat bahawa beliau keluar dengan menantu.

KELIMA
Kebanyakkan Mahasiswa yang diliwat Anwar Ibrahim adalah antara SUKA SAMA SUKA dan ianya berlaku tidak lebih hanya 3 atau 4 kali bagi seseorang Mahasiswa kerana kegemaran Anwar Ibrahim setelah kejadian ditinggalkan Saiful Bukhari adalah dengan menggunapakai seberapa banyak Mahasiswa yang sama waktu dengan beliau.

Gomo rasa kepada pembaca mesti boleh tanya kepada teman teman yang mengalami masaalah GAY ini. Tanya mereka apabila Spesis sama spesis bertemu ianya sudah cukup untuk membangkitkan kegairahan dan bergelora nafsu antara satu sama lain.

Gomo rasa setakat itu sahaja untuk penjelasan kepada rakyat Malaysia akan modus operandi Anwar Ibrahim mengambil kesempatan diatas program program yang melibatkan mahasiswa mahasiswa. Harus semua anda ingat tidak semestinya seorang GAY itu perlu jambu untuk dijadikan bahan SODOMY kerana asal ada lubang Anwar Ibrahim tetap akan balun dengan apa cara sekalipun.



Perhatikan kenyataan Anwar Ibrahim mengenai TWIITER dalam video diatas.

Episod selepas ini akan Gomo dedahkan pula Taktik taktik Anwar Ibrahim mengoda dan mengorat lelaki lelaki JAMBU yang sama spesis dengannya melalui laman TWIITER. Esok pendedahannya agar rakyat mengetahu bahawa manusia bernama Anwar Bin Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin buat kita semua. Beliau seharusnya berundur dan segera bertaubat dari terus terusan melakukan aktiviti jijik nya.

Psssttt.... Wan Azizah dan Nurul Izzah, nasihat pada Papa..berundur sebelum Aib yang lebih besar.

SUMEBR PAPAGOMO

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete