Wednesday 27 March 2013

BANG NON INSAN SUCI, SETARAF NABI YUSOF!!!



Wah!!! Bukan main lagi Si Ciputdin tu nak angkat nama Si Ketua Penipu tu ye. Sampai tahap dia julang Si Ketua Penipu tu sebagai 'Insan Suci'.

Dalam kenyataan media semalam, Si Ciputdin tu kata, Si Ketua Penipu tu sama taraf dengan Nabis Yusof, Mariam dan Aisyah yang pernah difitnah.
Pagi tadi Saifuddin menyamakan pimpinan PKR kepada Nabi Yusuf, Mariam dan Aisyah yang difitnah dengan fitnah seks. Anwar adalah Ketua Umum PKR.  

“Kita mendapat maklumat dari sumber-sumber yang boleh dipercayai bahawa beberapa video palsu seks beberapa orang pemimpin lain PKR akan diterbitkan,” kata Saifuddin.


“Video-video ini merupakan manipulasi imej digital yang melibatkan pencantuman babak-babak yang tidak berkaitan  untuk memberi gambaran pemimpin-pemimpin berkenaan terbabit dalam salahlaku seks,” kata beliau dalam satu kenyataan.


Saifuddin bagaimanapun tidak mengemukakan sebarang bukti untuk menyokong hujah bahawa video yang dimaksudkan adalah manipulasi imej digital.



“Nabi Yusuf AS, Maryam AS dan Aishah RA semuanya diuji dengan dakwaan seksual. Jika insan-insan mulia ini diuji sebegini rupa, sudah tentulah insan biasa seperti kami tidak akan terlepas dari dugaan dan fitnah,” kata Saifuddin.
Huh! Sampai begitu sekali dia nak julang Si Ketua Penipu tu ye. Sampai nak disamakan taraf dia dengan insan - insan pilihan Allah S.W.T? Nauzubillah...

Mungkin Si Cipudin ni lupa bahawa dakwaan seksualiti terhadap Si Ketua Penipu tu bukan dibuat oleh orang lain. Sebaliknya oleh sahabat karib dia sendiri.

Dia lupa ke siapa yang tuduh Si Ketua Penipu tu meliwat kalau bukan puak - puak DAPigs tu sendiri? Malah, Si Karpal Whilchar sampai hari masih tetap dengan dakwaan tersebut.

Sewaktu perbicaraan kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful, Si Karpal Whilchar tu kata perlakuan liwat diantara Si Ketua Penipu dengan Saiful berlaku suka sama suka.

Takkan itu pun Si Ciputdin masih tak sedar lagi? Jika benar selama ini Si Ketua Penipu tu telah difitnah, kenapa dia masih enggan mengangkat sumpah?

Kalau nak disamakan Si Ketua Penipu tu dengan Nabi Yusof, Mariam dan Aisyah, mereka semua berani bersumpah dengan nama Allah. Jadi, kenapa Si Ketua Penipu tu takut pulak? Kot ye pun nak julang pemimpin sendiri, jangan la nak disamakan dengan orang lain pulak!!!

No comments:

Post a Comment