Monday 25 March 2013

Dah la Pertubuhan Haram ...Hindraf jumpa PM hari ini bincang 'blueprint'



Post Pic

BODOH NAK MAMPOS HINDRAF NI !!! NKO JULANG GAMBO PM KORANG KE ?

SHAH ALAM: Kepimpinan Hindraf dijadualkan bertemu dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini untuk membincangkan mengenai pelan rancangan lima tahun Hindraf.

Penasihat Hindraf N Ganesan memberitahu Malaysiakini bahawa Pengerusi P Waythamoorthy telah menerima surat jemputan dari Perdana Menteri pada 22 Mac lalu untuk berbincang mengenai 'blueprint' masyarakat India itu.

"Perkara ini telah dibincangkan dan kepimpinan Hindraf telah membuat keputusan untuk menerima jemputan itu,' kata Ganesan.

Mesyuarat itu dijadualkan berlangsung esok pada jam 12 tengahari di Pejabat Perdana Menteri.

Waythamoorthy sebelum ini bertindak mogok lapar selepas dikatakan kecewa dengan respon yang diberikan kerajaan dan pakatan pembangkang mengenai pelan tindakan untuk meningkatkan taraf hidup masyarakat India.

Manifesto pilihan raya Pakatan Rakyat yang diumumkan 25 Februari lalu, juga disifatkan sebagai mengecewakan kerana didakwa gagal menyentuh perkara-perkara yang dibangkitkan tentang kepentingan kaum itu.

Namun Anwar dalam kenyataannya tidak memberi sebarang jaminan bahawa Pakatan Rakyat akan melaksanakan tuntutan Hindraf sebaliknya menggesa pertubuhan itu menunggu selepas 100 hari selepas Pakatan Rakyat memerintah Putrajaya
TR : Dah la pertubuhan HARAM JADAH... ada hati nak tunjuk kuasa dengan PM ..pi berambus balik INDIA  la... 

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete