Saturday 16 March 2013

MAYAT PI BALA DIDEDAHKAN SERTA PUNCA KEMATIAN.........


Bala ditimpa bala sebelum sempat menabur fitnah di ceramah ‘Siapa Arah Bunuh Altantuya’ di Parit Sulong, Johor...

Menurut jurucakap rasmi Bala iaitu Badrul Hisham Shaharin a.k.a Chegu Bard, Bala dimasukkan ke Pusat Perubatan Subang Jaya (SJMC) pada 5 Mac lalu setelah mengadu sakit dada dan disangka mengalami masalah gastrik serta hanya diberi ubat tahan sakit...

Tetapi sehari sebelum ke Johor, doktor sahkan Bala ada serangan jantung kecil dan dimasukkan ke CCU (Conorary Care Unit) selama empat hari dan kemudiannya dirujuk ke Institut Jantung Negara (IJN)...

Ini paling menarik...Menurut jurucakap rasmi Bala terdapat dakwaan mengatakan Balasubramaniam jatuh sakit kerana terkena ilmu sihir.

Bukan saya kata tapi ada kawan-kawan yang sebut, ini angkara ilmu hitam. Saya tak tahu. Mereka (musuh Bala) boleh buat apa sahaja. Yang penting, kita tawakkal kepada Maha Pencipta..Nanti kalau pakatan haram memerintah..Maha Pencipta tu boleh ditukar dengan Allah..

Hahaha..Bala kena ilmu hitam....hahahaha...elok la tu??Sampai kena sakit jantung pun nak salahkan orang lain..Apa la puak-puak pakatan haram ni...macam p.....k!!!

sumber EP

No comments:

Post a Comment