Tuesday 19 March 2013

LAGI VIDEO ANWAR MELIWAT BAKAL TERSIAR DALAM TEMPOH 48 JAM!!! TAKKAN KONSPIRASI UMNO LAGI KUT?


 
Dengar ceritanya, lelaki bertuala putih yang KOTEnya dipegang dan bibirnya dikucup dalam video liwat III sudah pun diketahui orangnya. Dengar-dengarnya juga, lelaki berkenaan sedang dijaga dan dikawal dengan rapi kerana ada pihak-pihak tertentu sedang berusaha untuk membunuhnya. Tidak cukup dengan itu, lelaki berkenaan mengakui, ahli keluarganya sedang diancam.

Semuanya kerana gambar-gambar tak senonoh disiarkan oleh sebuah blog baru yang tidak diketahui pemiliknya yang kemudian dipaut beramai-ramai dan disiarkan walaupun ramai juga yang merasakan, besar kemungkinan blog baru serta gambar-gambar tak senonoh itu merupakan perangkap dan jebak Anwar Ibrahim.

Hari ini, Anwar Ibrahim saman Papagomo kerana gambar-gambar berkenaan yang didakwanya sebagai dipalsukan. Blogger terbabit diberikan tempoh 48 jam agar meminta maaf dan menarik balik segala postinya serta membayar ganti rugi sebanyak RM100 juta kepada Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun, Papagomo langsung tidak gentar dengan amaran saman RM100 juta itu. Sebaliknya memberi amaran semula kepada Anwar Ibrahim agar menarik balik samannya agar sebuah klip video yang menyaksikan Anwar Ibrahim menyuntut dan menoron seorang lelaki yang dikatakan MAHASISWA DARI SABAH di Hotel Hilton jam 1 pagi pada 6 Februari 2013, akan dilepaskan untuk tontonan umum.

Isy, banyak bebenor video dan gambar tak senonoh membabitkan Anwar Ibrahim.

Adakah kesemua 'Anwar Ibrahim' di dalam video serta gambar-gambar berkenaan merupakan aktor yang memakai topeng dan disolek agar menyerupai Anwar Ibrahim? Atau sememangnya Anwar Ibrahim sendiri?

Berapa banyak dalih dan ketidakupayaan untuk mengatakan 'NO' apabila ditanya wartawan sama ada Anwar Ibrahim jenis STRAIGHT atau GAY akan dipertontonkan selepas ini? Atau adakah Anwar Ibrahim akan menyaman semua orang agar semua orang tidak mampu bersuara dan menyatakan kebebasan berfikiran dan berpendapat mereka berdasarkan bukti yang mereka lihat dan dengar?

Amaran yang diberikan oleh Papagomo pastinya bukan amaran kosong. Selama ini, sudah terlalu banyak klip video membabitkan Anwar Ibrahim sudah diperkatakan. Ada klip video di Thailand. Ada klip video di Sarawak. Ada klip video di Phoenix, Amerika Syarikat. Bahkan ada juga klip video di Perth, Australia.

Tidak termasuk lagi klip video yang diperkatakan oleh Nallakaruppan!

Barangkali kalau dilambakkan kesemua rakaman berkenaan, tentu rakyat Malaysia terjeluak muntah hijau berhari-hari lamanya kerana geli geleman mengenangkan bakal Perdana Menteri mereka adalah dari kalangan yang mendurhakai naluri alamiah manusia.

Takkan selama-lamanya Anwar Ibrahim dan konco-konconya akan terus menggunakan alasan KONSPIRASI dan FITNAH UMNO, walhal yang membuat konspirasi dan fitnah adalah Anwar Ibrahim sendiri?

Permainan POLITIK TAHAP TINGGI antara Papagomo dan Anwar Ibrahim, sudah tentu akan menambahkan lagi seronok rakyat Malaysia, sekaligus membuatkan mereka terlupa tentang peranan Anwar Ibrahim di Lahad Datu.

Yang pasti, sebilangan blogger telah pun menonton klip video yang dimaksudkan oleh Papagomo, dan masing-masing melopong mulut dan mata terbuntang luas apabila Anwar Ibrahim menerkam 'mangsanya' dengan rakus dan ganas!!!

Gambar yang dipaparkan di atas, merupakan antara scene yang terdapat dalam video terbabit!



1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete