Monday 4 March 2013

"Komando Mati Katak" - Tian Chua Pemimpin PKR Bangsat!!!




Makin lama makin biadap si Tian Chua PLKR ni. Makin kurang ajar dan sememangnya perlu diajar agar si bangsat ni sedar jangan ingat dirinya kebal kerana dilindungi Anwar Ibrahim.

Gomo dapat sms yang menyatakan Tian Chua telah menghina Komando 69 yang terbunuh ketika mempertahankan negara di Lahad Datu Sabah. Katanya Tian Chua menyebut:

"Komando mati Katak"

Sunggup biadap dan memang bangsat cina PKR Babi ini. Sebelum ini beliau turut menyatakan kematian anggota Komando 69 yang terbunuh di lahad Datu adalah sandiwara politik dan mainan UMNO. Walhalkan hakikat sebenar Tian Chua tahu bahawa Anwar Ibrahim Boss beliau lah yang bermain sandiwara dengan mencanang agar penceroboh Sulu masuk menuntut Sabah.


Tian Chua sendiri sebelum ini memang kita tahu cukup anti pihak Polis. Beliau juga didapati bersalah tahun lalu kerana MENGGIGIT seorang anggota Polis. Pada Demo bersih 2.0 tahu lalu juga beliau menjadi ketua mengajak pendemo menyerang pihak Polis. Malah pada tahun 2010 beliau juga melanggar seorang anggota tentera sehingga mati di Mersing Johor. Itulah Tian Chua pemimpin PKR bangsat!!!

Gomo tak perlu nak cakap apa apa lagi pasal Tian Chua Babi ini, Kalau Tian Chua kata Komando Mati Katak adalah lebih elok Tian Chua jumpa anak kecil yang telah kehilangan ayahnya seorang Komando 69 di Lahad Datu tempoh hari.





Hoi Tian Chua babi!!! Kau taknak cakap ke budak kecil dalam video ni pun bersandiwara?

Psssttt... Pada aku Tian Chua mesti dihukum!!! Cara macam mana aku rasa semua tahu apa yang patut dilakukan. Kena ajar si bangsat ni!!!

No comments:

Post a Comment