Tuesday 19 March 2013

KECOH DI KEDAH!!! PHAHROLRAZI KENA CULIK DAN DIKURUNG PENYOKONG AZIZAN!!!




Exco Kanan Kedah yang juga merupakan Timbalan Pesuruhjaya PAS Kedah, Phahrolrazi Zawawi telah diculik, dikurung dan dikawal oleh konco-konco Menteri Besar Kedah bagi mengelakkan dia memberikan ceramah di kawasan Sungai Limau. Peristiwa tersebut mengundang perasaan marah kepada para penyokong Phahrolrazi yang mengharapkan ceramah Phahrolrazi akan membangkitkan kemarahan dan tindakan daripada penyokong-penyokong PAS Sungai Limau agar menghumbankan segera Menteri Besar merangkap Pesuruhjaya PAS Kedah dan Ahli Dewan Undangan Negeri Sungai Limau.

Tidak ada cara lain yang dapat dilakukan melainkan para penyokong Phahrolrazi membuat laporan polis. Salah seorang daripada mereka bernama Zulkefly Mohd bin Ibrahim @ Ismail yang tinggal di Kampung Kabu 10 Selengkoh Sungai Limau Dalam, membuat laporan polis mengenai tindakan menghalang dan berniat jahat terhadap Phahrolrazi untuk datang berceramah di rumahnya pada hari Sabtu, 16 Mac 2013.

Sepatutnya ceramah tersebut telah diadakan pada jam 9:30 malam. Surat jemputan telah dihantar kepada Phahrolrazi dan Phahrolrazi dikatakan telah bersetuju untuk memberikan ceramah bagi membangkitkan sentimen ahli-ahli PAS menolak kepimpinan Menteri Besar Kedah. Bagaimanapun ketika dalam perjalanan ke rumah Zulkefli, dia telah ditahan di Sekolah Agama An Nadzah, Bukit Besar oleh beberapa orang lelaki yang dikenali sebagai Che Pee @ Mohd Nasir bin Othman yang merupakan Ketua UPU Bukit Besar, Mohd Nor bin Tahir yang merupakan MKK Bukit Besar, Abdul Ghani bin Ahmad, juga seorang MKK Kabu 10 Selengkoh, Muaz bin Haji Othman yang merupakan seorang penjawat awam dan dua orang lagi yang tidak dikenali.

Lelaki-lelaki berkenaan dilaporkan telah menangkap, menculik dan mengurung Phahrolrazi di dalam bilik VIP kantin sekolah berkenaan selama lebih satu jam. Manakala pintu pagar pula telah ditutup, dikunci dan dikawal oleh berpuluh-puluh orang lelaki.

Tindakan berkenaan telah menyebabkan Phahrolrazi.... TERUSKAN BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete