Thursday 14 March 2013

Anwar Ibrahim Mahu Penyokong Pakatan Pembangkang Bunuh Pegawai SPR Pada Hari Pilihanraya



Pakatan Pembangkang dikenalpasti bakal mencetuskan huru-hara menjelang hari pengundian pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) akan datang. niat jahat pakatan pembangkang untuk menimbulkan huru hara pada hari mengundi dan akan menuduh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak bersih.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, ianya sengaja dicetuskan ekoran rasa bimbang pimpinan Pembangkang dengan kebangkitan rakyat yang semakin menyokong Barisan Nasional (BN).

"Kerajaan mempunyai maklumat mengenai perkara berkenaan dengan mendakwa pembangkang merancang sesuatu untuk membuatkan suasana porak peranda," katanya kepada pemberita selepas Majlis 'Sepetang bersama Timbalan Perdana Menteri' dekat Bukit Sentosa, Read More...





GOMO: Itulah hakikatnya yang sebenar apa yang dirancangkan oleh Pakatan pembangkang yang dikepalai Anwar Ibrahim selaku Iblis yang akan sentiasa menghuru harakan negara asalkan beliau dapat menjadi Perdana Menteri.

Gomo pernah menyatakan dalam artikel tahun lalu yang mana Pembangkang akan mencetuskan huru hara pada PRU kali ini kerana mereka sudah tahu bahawa mereka akan tewas dan tidak akan menikmati kemenangan sepertimana yang mereka kecapi pada PRU 2008 lalu.

Rentetan daripada kesedaran mereka Pakatan Pembangkang ini yang tahu kemenangan tidak akan berpihak kepada mereka maka satu persatu agenda jijik diatur dan dirancang mereka untuk mewujudkan kekecohan yang akhirnya membuatkan rakyat diperdaya dengan begitu mudah untuk membenci kerajaan iaitu Barisan Nasional.



Lihat sahaja Demo BERSIH 2.0, 3.0, Demo Ambang Malam Kemerdekaan, HKR112, Demo itu ini yang mana semuanya adalah bertujuan untuk mencetuskan keganasan. Kita sendiri dapat lihat bagaimana keganasan yang mereka pembangkang ini lakukan pada demo BERSIH 3.0 yang lalu. Lihat video BERSIH ini untuk rujukan anda KLIK DISINI

Ketakutan pembangkang terhadap keupayaan Barisan Nasional kai ini begitu berbisa buat mereka dan oleh sebab itu satu persatu ditimbulkan rekayasa fitnah jahat agar rakyat termakan hasutan dan membenci kerajaan BN. Ironinya mereka Pakatan pembangkang lupa akan apa yang berlaku PRU 13 ini kerana kali ini  Panglima Perang adalah Pajib Razak dan bukannya Pak Lah.

Serangan Penceroboh di Lahad Datu Sabah yang sudah berlanjuttan masuk minggu yang ke tiga juga merupakan hasil dari kerja jijik Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan pembangkang untuk melenyapkan kuasa Kerajaan BN menjelang PRU 13 ini.

Semua orang tahu hubungan akrab Anwar Ibrahim (Pakatan Pembangkang) dan Nur Misuari (ketua penceroboh) yang mana pencerobohan di Lahad Datu adalah berpunca daripada Anwar Ibrahim yang memberikan sokongan untuk penceroboh masuk menyerang kedaulatan negara. Ini semua kerja Anwar Ibrahim (IBLIS) yang akan terus menerus menghuru harakan negara agar impian dan cita cita si Bangsat ini untuk menjadi Perdana Menteri tercapai menjelang PRU 13 ini.



Rakyat Malaysia perlu sedar bahawa kita perlu menolak Parti PKR, PAS dan DAP yang hanya pandai berpolitik dan melakukan keganasan berbanding Barisan Nasional yang mentadbir negara untuk semua rakyat Malaysia dalam hidup aman dan damai. Ini fakta jelas bahawa kita seharusnya bijak dalam menentukan parti pilihan demi kemakmuran semua.

Najib Razak melobi dengan TRANFORMASI manakala Anwar Ibrahim Melobi dengan REFORMASI.Apakah kita mahukan reformasi jalanan dengan membawa hala tuju yang entah kemana mana berbanding Tranformasi dengan apa yang ada hari ini untuk terus maju ke hadapan melalui keamanan dan kemakmuran negara?


Rakyat Malaysia mesti bijak, jangan mudah diperbodohkan dengan Iblis dan Syaitan Syaitan yang sedang cuba merasuk pemikiran anda semua menjadikan anda semua alpa yang akhirnya merana. Kelantan, Selangor, Pinang, Kedah, Perak satu masa lalu sudah memberikan contoh terbaik untuk rakyat berfikir dengan bijak.

Antara maklumat yang Gomo perolehi dari sumber yang sahih Anwar Ibrahim merancang pembunuhan pegawai SPR pada hari pengundian bagi mewujudkan kekecohan dan seterusnya mencetuskan pergaduhan yang akan merebak menjadikan PRU 13 dibatalkan.

Psssttt.... Sejak Anwar Ibrahim keluar penjara tak sudah sudah negara kucar kacir. bangsat punya Al Juburi penyembah Lubang Dubur.

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete