Tuesday 19 March 2013

AKTIVITI HOMOSEKSUAL MEMANG BERLAKU ??



Memang benar Liwat 1, aktiviti homoseksual telah berlaku di Tivoli Villa .... dan akhirnya dia melingkop dalam penjara, tetapi apabila dibebaskan kita ini ingat dia SUDAH BERTAUBAT, malah lebih teruk lagi apabila Liwat II berlaku,.namun dia lepas bebas dalam perbicaraan yang penuh "penipuan". Dia "menyalak" setiap hari mengatakan dia tidak akan mendapat perbicaraan yang adil,....adil apa!!! apabila dia sendiri tidak berani mengangkat sumpah pada setiap hari perbicaraan berlangsung. Pembebasan beliau adalah kerana hakim "tidak cukup bukti" walaupun terdapat DNA iaitu pancutan air mani didalam rektum (dubur@jubur) pengadu.

Logik akalkah apabila hakim berkata "tidak cukup bukti" untuk menyalahkan tertuduh!!! Itukah perbicaraan yang adil terhadap pengadu sedangkan yang dituduh tersenyum apabila dikatakan tidak bersalah !!.


Negara juga digemparkan dengan menjelmanya Trio Datuk T yang mendedahkan kisah aksi seks seorang pemimpin politik bersama China Doll dan disahkan oleh pakar forensik bahawa 99.9% video dan pelaku seks itu adalah asli. Namun beliau sehingga kini tidak menyaman Trio Datuk T. Yang pasti sehingga kini jam OMEGA milik beliau masih tidak dijumpai..katanya ada dalam simpanan.

KINI ..apabila terdedahnya aktiviti Liwat III, (suka sama suka mejubo katanya), beliau tidak pula menafikan tetapi menyalahkan sekutu lawan politik yang menjadi dalang pendedahan gambar-gambar tersebut (Video masih dalam simpanan ......). Semudah mengatakan ianya merupakan konspirasi untuk menamatkan karier politik beliau.



Beliau kini telah menyaman RM100 seorang blogger yang dituduh menyebarkan gambar-gambar yang menjijikan dan menuntuk blogger tersebut memohon maaf dalam tempoh 48jam, namun begitu blogger itu dengan rendah diri telah memohon maaf dan meminta tidak disaman RM100 kerana tidak mempunyai duit sebanyak itu.

Yang lebih mengejutkan, blogger tersebut pula memberi amaran kepada beliau untuk memohon maaf dalam tempoh 48 jam atau akak mendedahkan Liwat IV antara beliau dan mahasiswa Sabah yang dikatan berlaku pada 6 Feb di Hilton Hotel, KL Central jam 1.00pagi.



Seperti kata seorang peguam terkenal " ....... HARUS BERTAUBAT !! sewaktu sidang media disalah sebuah hotel terkemuka di Jalan Bukit Bintang. Tapi bukan sesuatu yang pelik apabila peguam tersebut yang mengetuai perbicaraan Liwat II. 

Kini pengemar bantai depan belakang ini seperti hidup dalam ketakutan...apabila gelaran Raja Goyang menjadi siulan.. beliau hanya dapat bergembira dengan nyanyian lagi "TANYA SAMA POKOK" hanya seketika...beliau juga dikatakan dalang "peperangan" antara anggota keselamatan negara dengan penjenayah Sulu yang telah mengorbankan seramai 10 orang anggota wira negara ...isteri hilang suami..anak-anak menjadi yatim-piatu.

Tidak serik dengan palitan najis-najis yang dibawa serta tempat, seorang Ulamak terkemuka pula "memuji kebaikan" beliau dan layak menjadi pemimpin negara. Yang pasti, beliau bukan seorang yang boleh dipercayai dan mengugat kestabilan, ekonomi dan kemakmuran negara !!! 

Pada isteri tercinta beliau, tampil dan beri penjelasan ... dimana JAM OMEGA ...adakah pelaku sek China Doll itu bukan suami ANUgerah Tuhan beliau ..dan benarkah bukan suami beliau dalam aksi seks jantan dengan jantan itu juga bukan suami beliau ...

Mungkin isteri beliau boleh la buat "carian" didalam rumah samada terdapat gambar-gambar GAY SEX serta video yang disimpan. Selera suami beliau tidak pelik...yang pelik ialah isteri beliau umpama batu yang disumpah !!


1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete