Monday 3 December 2012

Pelajar Tadika Milik PAS Wajib Beli T-Shirt "R" ??


Adakah ini yang kita mahu lihat ? Anak-anak kita dididik dan disemai rasa benci pada kerajaan pemerintah  UMNO/BN sebagaimana yang dilakukan oleh PAS?

Tapi bukan itu yang TR nak berhujah kerana kita semua tahu puak-puak PR ini tidak pernah melihat kebaikan dan akan menghalalkan apa saja yang menguntungkan perjuangan politik kotor, sekotor pemikiran ketua-ketua mereka.

Kita semua sedia maklum selama ini mereka memperdagangkan kesucian agama Islam demi merampas Putrajaya sedangkan sebelum ini mereka beria-ia hendak lelong.

Perhatikan wajah anak-anak yang suci itu, mereka sangat teruja ?? pasti tidak.
Anak-anak ini telah dijadikan mangsa perdagangan kanak-kanak setiap kali domestrasi jalanan yang merosakan negara diadakan anak-anak ini akan diletakan dibahagian saf paling hadapan. Mereka yakin, pihak kerajaan pemerintah tidak mampu bertindak dan jika sekali pun kerajaan bertindak, makan kerajaan akan dituduh zalim.


Yang TR persoalkan disini ialah t-shirt yang dipakai oleh anak-anak pada gambar yang sudah menceritakan segalanya , FREE ke !!! ?  Yang pasti, korek duit makayah dipaksa beli.  Nothing is free in this world !!



p/s :  TR … Lu Pikir La Sendiri !!!


No comments:

Post a Comment