Thursday 20 December 2012

DAP RASIS!! KAKITANGAN AWAM MELAYU BAKAL DIBUANG JIKA DAP MEMERINTAH!!


BETAPA rasisnya sikap DAP ni. Apabila tercetusnya satu-satu isu berkenaan dengan bangsa Melayu maka ada lah beberapa orang kaum rasis yang berpusat di DAP akan mengeluarkan percakapan yang berbaur perkauman.

Walau hidup di Tanah Melayu, namun Melayu terus dihimpit dengan tekanan melampau dan fitnah liar dari pihak yang anti-Melayu.

Baru-baru ini, kita digegarkan sekali lagi dengan kenyataan yang dibuat oleh pemimpin DAP yang begitu tidak senang dengan kakitangan awam terutama Melayu. Maka untuk meruntuhkan sikap keyakinan rakyat kepada pekerja sektor awam ini, mereka dari DAP telah membuat fitnah dengan mengatakan kakitangan tangan awam Melayu rosak kerana RASUAH!!

Imej kakitangan awam Melayu dihancurkan dengan sebegitu rupa dan turut mendapat persetujuan dari rakan subahat mereka PAS dan PKR. GAPS melalui pengerusinya ada mengeluarkan kenyataan media. Baca di bawah ini. SINI

Apa yang boleh aku katakan, 60% kakitangan awam adalah orang Melayu yang menyokong PR  dan mereka sangat selesa dengan "kemewahan" yang diberikan oleh kerajaan BN, tapi mereka lupa " maut" menanti jika DAP/PR benar-benar ngambil alih Putrajaya. Itu pun masih tak sedar-sedar diri !!!





No comments:

Post a Comment