Friday 14 December 2012

Elaun Ibu Tunggal Selangor. Khalid Gagap Dahlah Sombong Bodoh Pulak !!!

Menyirap jugak la darah aku bila MB Selangor Khalid Gagap paling angkuh terus berdolak-dalik berkenaan alaun ibu tunggal seperti yang dijanjikan dalam menifesto 2008. Aku tak lupa si Gagap ni kata "MENIFESTO BUKAN JANJI", kalau bukan janji abis tu nak di panggil apa?? "menifesto menipu rakyat" !!!! 

Dari  laporan Utusan Malaysia 
( 14/12/12), Khalid mahu ibu-ibu tunggal yang menyaman beliau dan kerajaan negeri pempinan PR bahawa ibu-ibu tunggal ini (3011) membuktikan mereka mengundi calon PAS, DAP & PKR pada pilihan raya 2008 (PRU12). Selepas itu baru ibu-ibu tunggal ini boleh menerima alaun RM100 seperti yang dijanjikan.

Apa punya bangang lagi bodoh MB ni, engkau tau tak yang undi itu rahsia dan atas kertas undi tu tak tulis nama pengundi mahupun nombor mykad pengundi. Kecuali PR ada bela pengundi hantu !!

Kata si Khlaid Gagap, " dengan cara ini, kita boleh tahu ibu tunggal yang menyaman itu dari parti mana, jika mereka ahli UMNO dan mengaku mengundi calon hamPAS, DAPigs dan PKR (Parti Kelentong Rakyat) <<<< (yang ni aku tambah!!) baguslah kerana terbukti perkara ini hanya merupakan polemik politik semata-mata". 

Tak pulak Kerajaan Barisan Nasional sewaktu memberi BR1M mengatakan hanya mereka yang undi calon BN sahaja layak menerima bantuan BR1M tersebut. Yang pasti tukang hamun makin kerajaan BN berderet dengan muka tak malunya mengambil BR1M, halal bro!!!! 

Kalau penipu tu penipu la jugak !!! 





No comments:

Post a Comment