Sunday 23 December 2012

PKR & PAS kepanasan jika benar SPRM laksana tapisan setiap calon PRU13


Menurut Harakah Daily, Setiausaha Agung PKR mengatakan SPRM sendiri menghadapi krisis kewibawaan melaksanakan tugas dan hanya menyelesaikan kes-kes ikan bilis dan kes-kes ikan jerung masih belum ada tindakan dari SPRM. 

Kamu harus ingat juga, sudah berbakul-bakul kes-kes ikan jerung di Kelantan pun masih masih tiada perkembangan dari SPRM Kelantan, sedangkan berbakul-bakul laporan telah dibuat terhadap kepimpinan negeri Kelatan itu sendiri, dan terkini mengenai pemberian tanah terhadap orang kanan DAPigs yang semakin hangat diperkatakan.

Tak perlu la rasa takut jika berada dipihak yang benar untuk SPRM menapis setiap calon pilihanraya samada dari Barisan Nasional mahupun Pakatan Haram DAPigs hamPAS dan Parti Kelentong Rakyat.

Sekiranya tidak ada apa-apa yang disorok, mengapa perlu rasa bersalah. Kalau rasa ada benda-benda yang disorok, cepat-cepat la istihar agar tak tersangkut bila hari penamaan calon nanti.

Tersergam indah Rumah Agam yang berada di Machang

Mahunya macam cacing kepanasan jika cadangan SPRM untuk mengaudit setiap bakal calon pilihanraya PRU13 itu jadi kenyataan. 






No comments:

Post a Comment