Friday 14 December 2012

Karpal dicabar isytihar Abdul Hadi calon Perdana Menteri?


Pengerusi DAP, Karpal Singh dicabar memilih sama ada mahu menarik balik kenyataannya yang mengaitkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sebagai kaki liwat atau menerima Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai calon Perdana Menteri.

...semua sediamaklum, Karpal memang tahu anwar terlibat dalam kes liwat yang pernah berlaku sebelum tercetusnya kes liwat 2 antara anwar dan pembancuh kopinya.
namun sehingga kini walau didesak oleh beberapa pihak termasuk bekas bekas ahli PKR agar karpal menyatakan penderiannya, beliau tetap membisu.

apa yang pasti, DAP dan PAS tidak akan mengangkat seorang pemimpin yang mempunyai masalah moral yang sangat teruk untuk memimpin negara. rata-rata pemimpin atasan DAP mahupun PAS hanya "berlakon" untuk melantik anwar ibrahim yang cenderung kepada "kebebasan" yang melampau. 

yang penting bagi DAP ialah mempergunakan PKR dan PAS untuk mencapai matlamat menuju putrajaya. PAS dengan dendam tak berkesudahan terhadap UMNO dan PKR yang ingin mengangkat Anwar Ibrahim sebagai PM, sedangkan DAP terus menjadi duri dalam daging.



kredit pada: Belantan 

No comments:

Post a Comment