Monday 31 December 2012

Ngeh, Ngeh, Apa Kaitan Syed Mokhtar Dalam Lu Punya Drama?



DAH tak dapat lagi ditahan-tahan sikap anti Melayu pemimpin DAP ini ya, sehingga bila nak mempertahankan diri dari tuduhan korup pun, Ngeh Koo Ham cuba mengaitkan perkara itu dengan jutawan Melayu, Tan Sri Syed Mokhtar Bukhari.


Seolahnya, adalah menjadi satu kesalahan besar untuk orang Melayu jadi Jutawan.
Ngeh hari ini dipetik media tempatan sebagai berkata, “Kalau hendak tanya dan belajar bagaimana dapat duit banyak, tanyalah mereka yang lebih berjaya seperti Tan Sri Syed Mokhtar Albukhary dan billionair lain”.

Apa hal pulak nama Syed Mokhtar terkait dalam kekorupan Ngeh menerima tanah dari kerajaan Kelantan atas balasan melantik Nizar jadi MB Perak?  Kononnya, dia (Ngeh) bukan penjawat awam sehingga menjadi kesalahan untuk menjadi kaya, habis, Syed Mokhtar tu penjawat awam ke?

Betullah seperti yang dihebohkan kebelakangan ini, cina DAP ini sedang menyasarkan jutawan Melayu untuk diserang kerana DAP percaya hanya cina sahaja yang layak menjadi kaya di negara MALAYsia ini.  Gamaknya tak cukup kaya lagi cina di negara ini, sehinggakan satu-satunya jutawan Melayu yang tersenarai di kalangan cina-cina yang lain itu juga yang disebutnya. selanjutnya diSINI


No comments:

Post a Comment