Friday, 18 January 2013

Rosmah Mansor Berani Bersumpah, Wan Azizah Berani Ke?





Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menafikan bahawa beliau memiliki cincin seperti yang digembar-gemburkan oleh pihak pembangkang.

Menurut Rosmah, beliau mengakui bahawa cincin tersebut masuk ke dalam negara ini, tetapi bukan untuk dirinya tetapi bertujuan untuk pameran.

"Saya berani bersumpah, cincin itu tidak ada di tangan saya langsung...memang (cincin) masuk tetapi untuk dipamerkan kepada orang yang berduit.

"Saya tahu,dia (pembangkang) punya program utama adalah untuk menghentam saya. Tapi saya hanya berserah pada Allah. Biarlah dia nak buat dosa,kita hanya boleh bersabar," Read More....




 
TAHNIAH buat Datin Sri Rosmah Mansor atas kebenaran yang disampaikan kepada rakyat Malaysia berhubung isu cincin yang difitnah Pakatan Pembangkang selama ini. Gomo tidak mahu memanjangkan artikel ini sebaliknya mahu para pembaca berfikir sendiri akan kebenarannya.

Apa pun esok ada beberapa video yang akan Gomo keluarkan berkaitan dengan Sumpah Datin Sri Rosmah Mansor ini. Video yang pastinya akan membuatkan puak pakatan tercirit dan masuk menyerang Papa Gomo melalui ruangan komen yang disediakan.

Esok jam 10 pagi..... 4 Video....He he he

Psssttt.... Kebenaran makin membuka hijab, Rakyat Malaysia semakin sedar pembohongan dan fitnah pembangkang

No comments:

Post a Comment